Beoordeeld op 13 januari 2017

Aangenaam, net hotel met goede ontvangst en vriendelijk personeel ! Mooie kamers die dan ook heel proper waren. Gratis kluis aan de receptie en een heerlijk ontbijt. Zeker ruime keuze bij het ontbijt.
Nabij de receptie is er een minimarket en de prijzen zijn niet overdreven.
Het ligt op ongeveer 12 minuten stappen van het centrum van Praag en de metro is ook dicht in de buurt.
Het verblijf was aangenaam !!!
Alleen jammer dat wij niet op het terrasje konden, de deur was niet open te krijgen.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 10 december 2016 via mobiele applicatie

Goede, schone en vrij ruime kamers met een standaard uitstraling. Op de kamer ijskastje en koffie en theefaciliteiten. Onze kamer (6e verdieping) was erg warm, airco kregen we niet goed aan de gang. Echter hoorden we andere mensen klagen over dat hun kamer te koud was; niets van te zeggen dus.
Auto kan voor ca €20 per dag in een parkeergarage in de straat geparkeerd worden.
Receptie vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt was ok; niet heel uitgebreid of uitgesproken lekker. Gewoon een standaard en in orde ontbijt. Grote plus van het hotel is de locatie, in het (nieuwe) centrum, 10 minuutjes lopen van de belangrijkste bezienswaardigheden. Zeker aan te raden maar niet te duur betalen!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 november 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel gekozen voor citytrip met kinderen. Kamers zijn netjes en voldoende groot. Ontbijt is basic, alles is aanwezig, behalve fris water. Ligt wel op een 20-tal minuten wandelen van oude stadscentrum.

Verbleef: november 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 3 november 2016 via mobiele applicatie

We hadden een vierpersoonsdakkamer. Deze kamer was zeer ruim en netjes. Ontbijt ook in orde, geen hoogvlieger maar meer dan genoeg. Het hotel is prima gelegen, perfect om de stad te verkennen. Wij hadden een aanbieding waardoor 2 + 1 nacht gratis en 2 kinderen gratis verbleven. In orde voor ons!!

Verbleef: november 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 7 augustus 2016

Het hotel is gelegen in de 'de nieuwe stad', net buiten het historisch centrum. Het is een rustige buurt en vanaf het hotel is het vijf minuten lopen naar de Moldau. Tevens ligt er op de hoek een metro station én een tramstation. Hier kan je voor omgerekend 4 euro per persoon 24 uur lang gebruik maken van het openbaar vervoer, ideaal dus! Het personeel van het hotel was zeer vriendelijk en kunnen voldoende engels of duits. De kamers zijn ruim en wij hadden zelfs een balkonnetje aan de voorkant. De kamer had airco, koffie en thee faciliteiten, badkamer met bad, tv, gratis wifi en een vooral handige minibar die ook gewoon als koelkastje kon worden gebruikt. Het ontbijt 's ochtends was meer dan prima met o.a. gebakken ei, spek, worstjes, verse broodjes etc.
Enige kleine minpuntjes zijn geen stopcontact direct naast het bed en het feit dat het soms wat druk kan zijn aan het ontbijt waardoor 5 minuten wachttijd ontstaat.
Kortom, perfect hotel voor een paar dagen Praag. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie