Prague Marriott Hotel
Prijzen weergeven
Houd je van besparen? We doorzoeken tot 200 websites voor de laagste prijzen
Hilton Prague Old Town(Praag)
  • Zwembad
K+K Hotel Central(Praag)
  • Bar/lounge
FilterenAlle talen
3 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt mooi in het centrum van de stad vlak bij het gemeentehuis. De kamers zijn ruim en modern ingericht. WiFi is overal beschikbaar. Personeel is zeer alert en flexibel. Zeker als je de status VIP hebt. Ontbijt is goed verzorgd. Uitzicht op de vijfde valt wel wat tegen, maar dat is logisch al je aan de achterkant zit.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
terezaprochazkova, Guest Relations Manager van Prague Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 maart 2017

Dear Supertap,
Thank you for sharing your wonderful review with us! We are delighted to hear that you enjoyed our prime location in the city and that you were able to conveniently explore all that Prague has to offer during your time here. Should your travels bring you back to Prague, it would be our absolute pleasure to welcome you again.

Sincerely,
Tereza Prochazkova
Guest Relations Executive

2 augustus 2016 beoordeeld

Tijdens een zakelijke meeting twee nachten in het Marriott verbleven. De kamers zijn zeer ruim, de bedden zijn prima (ook voor langere gasten), beschikken over goede wifi en de service van het personeel is zeer goed te noemen. De bar in de lobby is prima voor een korte borrel en het ontbijt is uitgebreid en goed van kwaliteit. Het ligt op loopafstand van het centrum en is goed bereikbaar met de auto. Tevens beschikt het over ruime conferentie mogelijkheden. Qua aankleding typisch Marriott (iets wat verouderde stijl) maar zonder dat dit storend is.

• Verbleef: Juni, 2016, reisde voor zaken
terezaprochazkova, Guest Relations Manager van Prague Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 mei 2017

Dear Jeroen V,
Thank you for taking the time out of your busy day to share your candid review with us. We are thrilled that you found our location absolutely ideal and that you had a chance to try our Bourbon Bar. We truly appreciate your generous review and we hope to have the opportunity to welcome you again soon.

Sincerely,
Tereza Prochazkova
Guest Relations Executive

20 mei 2016 beoordeeld

Dit is het beste marriott waar ik tot nogtoe heb geslapen alles was perfect geregeld, we waren met een hele grote groep voor een conferentie. alles to in de puntjes geregeld.
kamer was groot en prima, hotel is midden in de stad, perfect.

• Verbleef: April, 2016, reisde voor zaken
10 februari 2016 beoordeeld

Laat aangekomen met echtgenote en zoon (9 jaar) er was geen extra bed meer beschikbaar voor de zoon en hebben op hun voorstel een upgrade gehad naar een ruimere kamer met 2 queensize bedden !! Na de derde nacht s'morgens opgeschrikt door lawaai van klopboren en nogmaals diezelfde dag als we om 17 u terug in het hotel aankwamen.Ook netjes opgelost door ons onze ontbijten niet aan te rekenen ! Binnenzwembad ( en jacuzzi)is zeker surplus als je met een kind reist . Restaurant was voor een hotelrestaurant meer dan behoorlijk. Tot slot was iedereen van het personeel zeer vriendelijk zonder te overdrijven met een speciale pluim voor de receptioniste die ons elke keer netjes heeft verder geholpen !

• Verbleef: Februari, 2016, reisde met familie
3 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is netjes en het personeel is vriendelijk.
Vanaf het hotel ben je zo met de metro in het oude centrum van Praag.
Het ontbijt was ook goed alleen wel heel druk.
De enigste twee minpunten zijn de harde bedden en dat parkeren €20 per dag was.

Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie