Beoordeeld op 7 december 2018

Het Intercontinental.... volgens mij het laatste communistische bolwerk wat nog staat in Praag, al moet ik zeggen gezien de staat van het gebouw dit ook niet lang meer zal zijn..... Het personeel, strak met een sjaggerijnige uitstraling was niet geheel behulpzaam. Anders gezegd, wij waren hier met de fiets en wandeltocht langs gekomen en hadden hier natuurlijk de mooiste verhalen ( Michael jackson, The Rolling Stones) over gehoord en wilde voor het eten een drankje doen op het dakterras. Eenmaal boven, en we hadden het nog netjes gevraagd aan de receptie, werden we met harde hand weg gebonjourd. Tafels vrij, bar geheel leeg, maar ruimte voor een drankje was er niet.... meneer ik heb u al gezegd.... en nu opgerot.. JAMUR!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 2 september 2018

Weekend hier verbleven en wat een heerlijk hotel. Vriendelijk personeel aan de receptie en een fantastische kamer (suite) met prachtig uitzicht op de Karelsbrug. De Clublounge is zeker ook een aanrader met 3xdaags een uitgebreid aanbod aan lekkernijen. Het restaurant op het dak is ook een aanrader, alleen al om het mooie uitzicht. Klein puntje is dat de Spa wel iets groter zou mogen zijn. Voor een verblijf in Praag zeker een aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 23 februari 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel.
Netjes, schoon, mooi op wandel afstand van eigenlijk alles. De kamers zijn enigszins gehorig, de bedden niet heel stabiel en de housekeeping stond om 08:15 al aan de deur. Het zwembad was koud en had een aardige plons chloor gekregen. De fitness was heel behoorlijk.

Datum van verblijf: februari 2018
Robert R, General Manager van InterContinental Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2018

Dear FonsVE,
thank you for taking the time to provide this valuable feedback and I do hope we have the opportunity to welcome you back to the hotel very soon.
With regards
Robert Rudge
General Manager

Beoordeeld op 7 januari 2018

Met onze dochter van 10 hebben we op oudejaarsavond in het InterContinental genoten van het New Year's Eve Galabuffet, waarvoor we een aantal weken daarvoor hadden gereserveerd. Dit was wat ons betreft een prima plek om deze avond door te brengen, weg van de pleinen die volgens velen niet zo veilig zijn op deze avond/nacht. Het buffet was uitgebreid en alle gerechten waren vers en smakelijk. Na 22.00 uur werd het feest voortgezet in de lobbybar, waar een dj voor de muziek zorgde. Door de ligging aan de rivier heb je de hele avond zicht op het vuurwerk dat in het burchtdistrict wordt afgestoken, en tegen middernacht sta je aan het water relatief veilig voor al het vuurwerkgeweld in Praag.

Datum van verblijf: december 2017
Robert R, General Manager van InterContinental Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2018

Dear FromMierlo,
we very much appreciate your positive and encouraging feedback and your review has been forwarded to the entire team. I know that they will appreciate it. I hope that you will return to our hotel again in the near future.
With regards
Robert Rudge
General Manager

Beoordeeld op 19 april 2017

Prima hotel, centraal gelegen tegen de Joodse wijk aan. Zeer goed ontbijt, zeer goed restaurant met uitzicht over de stad. De bedden zijn wel wat hard en het is enorm gehorig. In de ochtend wordt je door gebonk en gestamp vanzelf wakker om 7 uur.

Datum van verblijf: april 2017