12 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed gelokaliseerd, vlakbij het centrale plein.
Op loopafstand van de toeristische attracties.
Ontbijt buffet erg goed.
Kamers eenvoudig maar comfortabel.
Aardig personeel en de mogelijkheid om je koffers achter te laten voor het inchecken en na het uitchecken.

Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
Robert R, General Manager van InterContinental Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2017

Dear Tanya2808, thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again.
Sincerely,
Robert Rudge
General Manager

27 juni 2016 beoordeeld

Wanneer je aan komt rijden vanuit de noordkant van Praag en je ziet het hotel schrik je in eerste instantie omdat je het gevoel hebt dat dit echt ouderwets is. Wanneer je binnen komt hoef je zeker geen moderne tent te verwachten. Dit is een mooi hotel, met degelijke inrichting. Marmer, dik tapijt, en doet vintage aan. Dat is het echter niet, het is gewoon echt uit die goeie ouwe tijd. Niet hip, wel mooi. Niet strak, maar heel fatsoenlijk, degelijk en nog een ouderwetse luxe.
Lekkere (ouderwetse) stoelen in de lobby, een heerlijk bed op je kamer en van alles luxe en je grijpt niet mis.
Gewoon een heeerlijk hotel!

• Verbleef: juli 2015, reisde voor zaken
27 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend vriendelijk personeel, ruime schone kamers. Grote gym met sauna en zwembad. Daarnaast was het ontbijt erg goed en erg gevarieerd. Ik kan dit hotel bij iedereen aanbevelen en ik zou het de volgende keer gelijk weer boeken als ik naar Praag ga

Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden
29 december 2015 beoordeeld

Intercontinental hotel is een van de beste hotels om in praagstad te verblijven.
Burcht, joodse wijk, en het centrum(leuk plein) zijn vanaf het hotel 3 minuten lopen.
Direct aan het water, en de Karelsbrug op 5 minuten lopen.
Eten, drinken goed en niet duur.
Met engels en duits kan je hier prima uit de voeten.

Verbleef: december 2015
Petr V, Front Office Manager van InterContinental Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2015

Dear Traveler19652015,
I would like to take this opportunity to thank you for your stay at InterContinental Prague and sharing with us your personal experiences via Tripadvisor. I do appreciate your valuable feedback and more than happy to read about your overall satisfaction score – so much appreciated. Our entire team is already now looking forward having a chance welcoming you back at our property in the near future to make your stay again as much as memorable and enjoyable one.
With kind regards
Petr Vodicka
Front Office Manager

3 mei 2015 beoordeeld

De grootste troef van dit hotel is de ligging, de receptie is ook correct en vriendelijk, de kamers ok. Het ontbijt vonden wij naar 5 sterren normen ondermaats, het buffet werd op sommige plaatsen niet tijdig bijgevuld, de gerechten in de Aziatische hoek waren niet lekker klaargemaakt en uitgedroogd. Bij bestelling van een warm gerecht kreeg je een vlag met een nummer mee om op de tafel te zetten en werd het gebracht. Daar moest je wel lang op wachten en zag dit ook aan andere tafels. Een zachtgekookt eitje dat we bestelden duurde 10 minuten maar was wel nog rauw en niet te eten...

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
Petr V, Front Office Manager van InterContinental Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2015

Thank you for bringing this to our attention. We apologize for the inconveniences you faced during your stay, as that is not up to our normal standards. We will share your feedback with our staff and make the necessary changes. We hope you choose to stay with us again, so we can show you our true level of service.
Sincerely,
Petr Vodicka