Google
vanaf US$ 39,35
vanaf US$ 12,37
vanaf US$ 23,61
Beoordeeld op 4 september 2019 via mobiele applicatie

De burcht is heel goed te bereiken met de tram. Voor €1 per persoon kun je een half uur trammen en daar heb je binnen Praag genoeg aan.
Wij kwamen om 10.15 uur aan en het leek een beetje druk te worden. Toen hebben we kaartjes gekocht en zijn we gelijk doorgelopen naar het gouden straatje. Het was er niet heel rustig, maar de drukte viel me 100% mee. Het straatje is gelijk een klein openluchtmuseum. Heel erg leuk.
Met het kaartje konden we ook naar de kathedraal. Daar was het wel heel druk, niet de rust die je eigenlijk hoopt te vinden in een kerk. Het paleis viel een beetje tegen: ik vond het allemaal vrij kaal en niet authentiek aan doen. Het museum was wel mooi. De pleinen buiten zijn allemaal erg mooi. Het plein met de waterput is heel groot en niet druk. Daar kun je even tot rust komen. De wisseling van de wacht is leuk om te zien.

Beoordeeld op 4 september 2019

Erg toeristisch maar zeker waardevol om te bezoeken. Makkelijk te bereiken met het openbaar vervoer.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 4 september 2019

Was een super leuke ervaring en als student krijg je ook nog het kaartje voor bijna de helft. Dit is echt een aanraders en vooral de wisseling van de wacht. Het was spectaculaire en we hebben er erg van genoten.

Wel veel mensen maar dat hoort erbij.

Beoordeeld op 23 augustus 2019

De Praagse Burcht ademt historie! Wij hebben na even aanschuiven een ticket gekocht voor bijna alle bezienswaardigheden. Behalve de kathedraal vonden we deze toch wat tegenvallen. Daarnaast is het hier erg druk, wat onze beleving wat minder maakte.

Beoordeeld op 22 augustus 2019 via mobiele applicatie

Het is een behoorlijke klim over de trappen naar boven maar het is het dubbel en dwars waard.
Zelfs onze kleinste dochter vond het het lopen waard.
Als je in Praag bent is de burcht iets wat je noet mag missen