“mooie synagogue”

Old-New Synagogue (Staronova synagoga)
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 50,23*
Vanaf
Joodse wandeltocht door Praag
Geclassificeerd als nr. 149 van 1.023 dingen om te doen in Praag
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Prijs: Ja
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
19 september 2015 beoordeeld

oud en nieuwe synagoge , ligt mooi in joodse wijk , wij mochten er niet in om dat er een huwelijk bezig was maar van buiten was het al mooi

15 juli 2015 beoordeeld

Een mooie manier om wat meer te weten tekomen over de Joodse manier van kerkdiensten houden.Prachtig interieur.

9 juli 2015 beoordeeld

Ik heb er geen slechte ervaringen ondervonden en vond het zeer interessant en het is de moeite waard om daar kennis van te nemen van wat daar allemaal in deze Joodse wijk is gebeurd.

27 oktober 2013 beoordeeld

Het kaartje voor de synagoge moet je elders kopen (zou het volgens het joodse geloof niet mogen om geld te vragen voor het binnengaan van een godshuis???) voor 8 euro per persoon. Als je in de rij staat om via het smalle trapje naar binnen te mogen hoor je hoe mensen die dit niet wisten afgesnauwd worden door de dame die de kaartjes scant. Zij steekt niet onder stoelen of banken dat zij die mensen maar dom vindt en het zat is om de hele dag hetzelfde te moeten vertellen. Na deze kille ontvangst kom je in een kleine gebedsruimte waar geen versieringen zijn omdat dit verboden is. Mijn advies: bekijk de buitenkant, zoek op internet wat foto's en lees over de geschiedenis, dat bespaart je geld en ergernis!

Bekijk meer beoordelingen
13 juli 2012 beoordeeld

Véél te duur maar het bezoeken waard. Het joods kerkhof was nog duurder hetgeen ik niet bezocht heb. In tegenstelling tot de meeste andere gebouwen dateert dit niet uit de 18de eeuw

Reizigers die Old-New Synagogue (Staronova synagoga) bekeken, bekeken ook

In Old-New Synagogue (Staronova synagoga) geweest? Deel je ervaringen!