“Veel te druk”

Caffrey's Irish Pub
Geclassificeerd als nr. 275 van 6.452 Restaurants in Praag
Keukens: Iers
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Staré Město (Oude Stad)
19 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag hier geweest.
De pub zat afgeladen vol met mensen die aan tafels zaten. Wij hadden verwacht dat men op St. Patrick’s Day wel zou staan en feest was aan het vieren. Helaas was dit niet het geval.
We hebben er een tijdje gestaan en het barpersoneel deed geen moeite om ons iets te serveren. We zijn toen omgedraaid en verder gegaan.

Datum van bezoek: maart 2018
518aleksandarm, General Manager van Caffrey's Irish Pub, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Thank you for the feedback

Alek

6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezochten het café op een zondag avond, het was er erg druk maar ook gezellig!

We bestelde hotwings en knoflookbrood, de hotwings hadden nauwelijks smaak en lagen in het vet in het bakje op tafel. Het knoflookbrood was al koud toen het geserveerd werd.

Voor de hotwings, knoflookbrood en twee drankjes betaalde we 580 kroon! Erg duur in vergelijking met andere cafés in de omgeving.

Datum van bezoek: februari 2017
3 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi terras aan het beroemdste plein van Praag, middenin de oude stad. Als je dan toch moet wachten tot de poppenkast met de klok begint op ieder heel uur, waarom dan niet een biertje hier drinken.

Datum van bezoek: juli 2016
29 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij grote typisch Ierse pub, met zes televisieschermen, waarop veel klanten kijken naar voetbalwedstrijden. Grote kaart, goede Irish coffee (niet te zoet). Aan te bevelen: Powers gold label, Tulamore dew (die de 2e keer op was...)

Datum van bezoek: april 2016
29 januari 2016 beoordeeld

Leke irish pub, goedkoop bier en alles ziet er beter uit dan de gemiddelde bar in praag. Spreken geen engels

Datum van bezoek: december 2015

Reizigers die Caffrey's Irish Pub bekeken, bekeken ook

In Caffrey's Irish Pub geweest? Deel je ervaringen!