“Nog net zo leuk als vier jaar geleden”
Beoordeling van Rocky O'Reillys

Rocky O'Reillys
Geclassificeerd als nr. 344 van 6.449 Restaurants in Praag
Keukens: Tsjechisch, Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Nové Město (Nieuwe Stad)
20 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

En heerlijke Irish pub met er goed eten. De spareribs, uienringen en Buffalo wings zijn verrukkelijk. Er is livemuziek en dat is gelijk een aandachtspunt als je voor in de zaak zit te eten. De livemuziek èn de normale muziek over de boxen zorgen voor een bovenmatig rumoer. Aan de bar hebben na het eten nog heerlijk een biertje gedronken. Tot de volgende keer!

Datum van bezoek: februari 2019
conchurd2018, Owner van Rocky O'Reillys, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2019

zo blij dat je van alles hebt genoten, de Ierse craic is tijdloos !!! de Vuffalo-vleugels zijn ook mijn favoriet! in termen van de luidsprekers gaan er deze week nieuwe op, zodat de geluidskwaliteit nog beter zal zijn !!

24 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig sfeer, muziek en televisieschermen zoals dat hoort in een Irish Pub. Lekker gegeten en gedronken. De moeite waard.

Datum van bezoek: december 2018
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellige pub. De drankjes zijn prima en er is veel keuze. Echter is het eten wat minder en alles is vrij prijzig vergeleken met de rest van Praag. Het personeel is ook vriendelijk en zeer oplettend. Ik raad de pub wel aan om gewoon gezellig een biertje of iets anders te drinken.

Datum van bezoek: augustus 2017
30 mei 2016 beoordeeld

Deze gekozen omdat er meerder keukens zijn te krijgen. Ze hebben ris (heerlijk), maar mijn vriendin wilde graag curry en dat staat ook op de kaart (al nam ze dat niet). Zij had de fish and chips, en vooraf de gralic bread. 4 grote stukken. samen nog een salade caprice. Door drukte kwam al het eten tegelijk, maar omdat het niet allemaal warm was,geen probleem voor ons. Ook toetje was lekker. Enig puntje was, dat het telkens vragen van het personeel of alles oké was, door mij als niet storend werd ervaren, maar dat zij de indruk had dat ze ons weg wilde hebben vanwege de drukte.

Datum van bezoek: mei 2016
RockysManager, Manager van Rocky O'Reillys, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2016

Hallo :)

Hartelijk dank voor uw beoordeling.
Gelieve opnieuw bezoeken.

Al het personeel van Rocky's.

20 december 2014 beoordeeld

Een grote Ierse pub waar je al gauw thuis voelt. Achterin de mogelijkheid om te roken, grote tv-schermen waar sport wordt vertoond en erg vriendelijk personeel. Voor rookvrij en een heerlijke open haard. De kaart is typisch Iers. Prima gerechten in een relaxte omgeving. http://www.rockyoreillys.cz

Datum van bezoek: december 2014

In Rocky O'Reillys geweest? Deel je ervaringen!