Beoordeeld op 6 augustus 2016

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Beoordeeld op 23 mei 2015 via mobiele applicatie

Hotel Noir is gelegen aan de drukke Legerova straat, op ongeveer 20 minuten lopen vanaf het station op Wilsonova. Het dichtbij gelegen IP Pavlova is voor de metro. Het hotel is modern met zeer ruime kamers, enigszins design. Ramen zijn goed geisoleerd. Personeel is behulpzaam en ontbijt is goed en uitgebreid genoeg. Wifi is ook van redelijke kwaliteit. Met de auto, in en uit laden is het aan te raden om zijstraat Rumansky te kiezen, want voor de deur van het hotel is er geen ruimte. Parkeren is allemaal betaald in de omgeving. We hadden een fijn verblijf en het de prijs kwaliteit verhouding is goed.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 september 2014

Een zeer goed en schoon hotel. Ligt aan een zeer drukke weg maar totaal geen last gehad van het verkeerslawaai (zeer goed geïsoleerd). Kamers zijn ruim, modern ingericht en voorzien van prima bedden. Het hotel ligt kort bij een metro- en tramhalte. Lopen naar het centrum is ook prima te doen. Personeel is erg vriendelijk. Het ontbijt had wat ons betreft iets uitgebreider mogen zijn. Maar ondanks dit was het ontbijt verder goed verzorgd.
Zeker een hotel om nog een keer te bezoeken. Verhouding prijs/kwaliteit helemaal goed. Een aanrader!!!!

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 oktober 2013

Zeer leuk hotel op een goede locatie. Loopafstand van metro, tram en centrum. Door de dubbele beglazing geen last van de drukke straat. Zeer ruime en modern ingerichte kamer. Ontbijt goed verzorgd. Goede service voor vroeg vertrek; taxi en ontbijtbox geregeld!

• Verbleef: september 2013, reisde met vrienden
Helena B, General Manager van Hotel Noir, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 oktober 2013

Dear Monique C
We are very happy to read all of those very nice things you wrote about our hotel. We appreciate it! As you said the metro and all public transport is very close to hotel NOIR so we are sure you traveled through Prague a lot.
We are also very glad that you loved the design of our hotel and your room.
We are looking forward to welcome you back in Prague again soon!!!

Kind regards
Helena Bubnikova
GM

Beoordeeld op 20 augustus 2013

Mooi recent hotel.Ruime kamers smaakvol en modern ingericht.zeer netjes.hadden persoonlijk geen last van straatlawaai ,dubbel geïsoleerde vensters.
Ontbijtbuffet ok,meer dan voldoende keuze.lekkere koffie.
Zeer vriendelijk hotelpersoneel.
Goed gelegen,niet echt centraal,maar op een paar passen afstand van metrohalte Pavlova,en op 10 minuten Lopen van het wenceslasplein.
Besluit , een hotel om terug te keren!

• Verbleef: augustus 2013, reisde met een partner

Dear guest

Thank you very much for your very nice comment. We are very glad you liked the design of our hotel and we hope you enjoyed your stay here.
Well it is central location but someone can have different opinion. However we also hope you visited some interesting places and that you will come back one day.
We look forward to welcoming you back in Prague soon!

Best regards
Helena Bubnikova