Vandaag geopend: 10:00 - 19:00

Meer info
vanaf US$ 40,70
Meer info
Beoordeeld op 29 november 2017 via mobiele applicatie

Als je in Praag bent is het zeker de moeite waard om hier naar toe te gaan. Wel is de chocolade erg prijzig, je betaald zo 10 euro voor een klein zakje chocola. Je kunt er ook wat eten en drinken, er is een speciaal gezellig eethoekje ingericht om uit te rusten en (chocola) te eten.

Beoordeeld op 7 november 2017

Men komt in de heerlijke wereld van chocolade en lekkernijen,zelfs kan menb de chocolatier aan 't werk zien. Maar vooral krijgt de bezoeker een mooi overzicht over de evolutie van de cacaoboon in de tijd en naar Belgische chocolade. Zeker een bezoek waard, gelegen in een mooi historisch pand in 't centrum !

Beoordeeld op 24 augustus 2017

Chocoladeverslaafd? Blijf weg, want in het museum mag je onbeperkt proeven van 6 verschillende soorten chocolade. Mijn favoriet blijft toch de witte. Verder is het museum niet bijzonderder dan de meeste andere chocolade musea; maar geeft een mooi beeld over de geschiedenis en de productie van chocolade.

Beoordeeld op 26 oktober 2016 via mobiele applicatie

Dit museum geef ik maximaal 40 min. Kijktijd. Inclusief het workshopje van 15 min.

Je kan chocolade proeven en de chocolatier legt uit hoe hij dingen maakt.

Beoordeeld op 27 augustus 2016

Leuke winkel met veel snoep en chocolade. We hebben het museum niet bezocht, maar we hebben een presentatie gezien van het maken van snoep. Heel erg leuk en leerzaam. En natuurlijk kan er geproeft worden!!