“Aanrader”
Beoordeling van Mistral Cafe

Mistral Cafe
Geclassificeerd als nr. 423 van 6.452 Restaurants in Praag
Keukens: Tsjechisch, Café
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: Staré Město (Oude Stad)
26 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie gerechten, leuke locatie, goede prijs kwaliteit. Personeel kan iets vriendelijker, maar verder prima.

13 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super leuk plekje met heerlijk eten!! De bediening was snel en vriendelijk. De taarten ook zeker een aanrader

6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verrassend eten in Praag, traditionele gerechten die eigentijds bereid zijn. Veel leuke vegetarische mogelijkheden. Geen muziek - ook wel eens fijn. Bediening is niet heel vrolijk maar ook niet vervelend. En voor het geld hoef je het al helemaal niet te laten.

O ja. Op een steenworp van het grote plein waar je slecht eet voor veel geld. Dus even doorlopen en je eet lekker, gezond en goedkoop.

30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen terecht in deze bistro dankzij het boekje time to momo Praag.
We hebben even moeten wachten omdat we niet gereserveerd hadden.
Met 6 konden we gelukkig na even wachten eten.

We kozen de vege geitenburger met rode biet.
Overheerlijk samen met frietjes.

Ook de huisgemaakte limonades zijn een aanrader.
Heel lekker voor weinig geld

Datum van bezoek: december 2018
30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Cappuccino kwam pas toen we ons ontbijt al ophadden. Nadat we voor de 2e keer vroegen waar de toast voor bij de scrambled eggs bleef, zei de serveerster op een behoorlijk onbeleefde manier dat we niet de enige in het restaurant waren en meer geduld moesten hebben.

Datum van bezoek: september 2018

In Mistral Cafe geweest? Deel je ervaringen!