“Lunch”
Beoordeling van Cafe Marnice

Cafe Marnice
Geclassificeerd als nr. 4.938 van 6.446 Restaurants in Praag
Keukens: Internationaal
Wijk: Praag 1 (stadscentrum)
Wijk: Praag 1 (stadscentrum)
24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier goed geluncht. Er werd niets te veel in rekening gebracht. Eten was goed. Lokatie is erg mooi. Je zit aan het water onderaan de Charles Bridge.

Datum van bezoek: juni 2018

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker buiten zitten onder de heaters op 30 December. Alleen gedronken maar leuke plek met mooi uitzicht. - punt , geen gin...

Datum van bezoek: december 2017
18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat wij een kwartier zaten, kwam een mevrouw ons ‘vragen’ of wij wat wilden bestellen. Wij zaten ondertussen al even, dus wij wisten al wat we wilden drinken, maar ook wat we wilden eten. Goulash en een steak, met twee rode wijn.

Goulash bestond uit 4 stukjes vlees en een heel bord met saus. De steak was lekker, maar de frietjes waren niet goed gebakken en nog rauw.

Nadat wij al 20 minuten uitgegeten waren, kwam een medewerker onze borden weghalen, toen ik niet kon laten om te vragen wat er mis was met de frietjes liep ze heel snel weg.

Een andere collega kwam terug, om mij te vragen of ik een nieuwe portie wilde, ondertussen een half uur nadat ik uitgegeten was.

Vervolgens konden wij alleen cash betalen, wat wij niet hadden. ‘Om de hoek zit een pinautomaat’ was het enige wat gezegd werd...

De wijn was overigens wel lekker!

Datum van bezoek: oktober 2017
22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zitten nog op het terras als we deze recensie schrijven.
Wij zeggen loop snel verder. De prijzen zijn vrij hoog. Oke je zit wel bij de bekendste brug van Praag. Wij hebben pannenkoeken gegeten. Ze waren heel koud. We denken niet vers.

Datum van bezoek: augustus 2017
10 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een plek die je uitnodigt te genieten van de sfeer die de Karelsbrug met zich meebrengt. Sfeer was echter alles behalve aanwezig na het binnenstappen van dit etablissement. Cola en ice tea wordt uit de fles in random glazen geschonken, crepes hebben geen smaak en het fruit komt uit een blikje. Clubsandwich bevatte gelukkig nog frietjes. Kortom, loop door.

Datum van bezoek: augustus 2017

In Cafe Marnice geweest? Deel je ervaringen!