Beoordeeld op 14 maart 2017 via mobiele applicatie

Tof hotel met ruime kamer
Dicht bij het centrum maar ook niet te dicht dus geen lawaai
Heel behulpzaam personeel
Lekker ontbijt
Enkel de matras en hoofdkussen lag ons wat minder, maar dat is een kwestie van smaak

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 26 februari 2017 via mobiele applicatie

Prima kamer: voldoende ruimte, heerlijke bedden, goed ontbijt, prima badkamer ook. Locatie is prettig met voldoende restaurants, mini-markets en metro stations in de buurt welke je lopend prima kunt bereiken!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 16 februari 2017

Het hotel is rustig gelegen (eerder aan de rand van het stadscentrum), doch is alles op loopafstand gelegen. Top locatie dus voor een citytrip Praag! Vrij kleine maar zeer mooi en gezellig ingerichte kamer. Enorm vriendelijk personeel die steeds ter beschikking staat om leuke tips te geven om de stad te verkennen of eens lekker te gaan eten. Ontbijt is ook zeer lekker, alles is aanwezig. In het weekend was het enorm druk waardoor het voor het personeel niet makkelijk leek om alles tijdig aan te vullen. In de week lag er een kaart waarbij warme bereidingen, zoals pannenkoeken à la carte konden worden besteld, op die manier heb je steeds vers! Ik kan het hotel in elk geval aanbevelen!

Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 18 januari 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn hier geweest voor een stedentrip. Midden in het centrum. Prima hotel met een uitgebreid ontbijt. Kamer zag er prima uit bed lag heerlijk alleen de kussens vonden wij niks.. personeel was erg vriendelijk.

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 21 november 2016 via mobiele applicatie

Dit modern hotel is gelegen op wandelafstand van de nieuwe stad. De kamers zijn ruim, proper en goed geïsoleerd.
Het personeel is enorm vriendelijk en het ontbijt was top! Er was genoeg keuze tussen yoghurt, ontbijtgranen, eitjes, spek, bonen, brood, beleg, gebak, groenten en fruit.
Een kleine opmerking: de kleine gebreken, zoals een vochtplek in de badkamer, zouden ook tijdens het laagseizoen beter opgevolgd mogen worden.

Datum van verblijf: november 2016