Beoordeeld op 24 december 2017

Ben hier in juli 2017 geweest voor een stedentrip met mijn dochter. Hotel ligt op 5 min loopafstand van het historische centrum (Praag 1) in een erg rustige straat. Kamer was netjes en schoon met een iets minder uitzicht aan de achterkant van het hotel. In de ochtend een goed ontbijt en erg aardig personeel. Ik heb in januari weer geboekt bij dit hotel voor nog een stedentrip, omdat zowel Praag als dit hotel erg goed zijn bevallen.

Datum van verblijf: juli 2017
firstrepublic, Manažer van 1.Republic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2018

Geachte gasten
Hartelijk dank voor uw evaluatie en we zullen u graag verwelkomen tijdens uw volgende bezoek aan Praag
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 17 oktober 2017 via mobiele applicatie

Hotel ligt op loopafstand van het de oude stad
Wel in rustig gelegen wijk/straat
Goede niet grote kamer met prima 2x1 pers bed
Keurige badkamer , schoon!
Ontbijt s morgens was goed
Geen echte orange sap ( aangemaakte sap )
Vriendelijk en behulpzaam personeel

Datum van verblijf: oktober 2017
firstrepublic, Manažer van 1.Republic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2017

Lieve GZandee
Bedankt voor je mooie beoordeling, we stellen het zeer op prijs.
We hopen u de volgende keer te verwelkomen
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 15 januari 2017

Fijn hotel, mooie schone kamers en een goed ontbijt. Het hotel heeft een goede locatie, redelijk dicht bij een metro maar ook te voet het centrum goed te bereiken.

We werden 's avonds laat nog goed ontvangen. Het was redelijk warm op de kamer, maar de airco deed het niet. Dit hebben ze, ondanks het late tijdstip, voor ons opgelost. Goede service dus!

Datum van verblijf: februari 2016
firstrepublic, Generální ředitel van 1.Republic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 januari 2017

Beste demiwellens
Dank u voor uw tijd, die u besteedt door het schrijven van je recensie. We zijn blij, dat u graag uw verblijf in 1. Republic hotel en we kijken ernaar uit om yout volgende verblijf in Praag.
Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 4 november 2016

Heerlijk bed en uitstekend ontbijt tot 10.30 uur! Heel fijn als je met vakantie bent om rustig wakker te mogen worden.
Service is op 4-sterren niveau, maar veel relaxter en zonder 'poeha' als in veel 4-sterren hotels voorkomt.
De entree heeft niet de sfeer van een 4-sterren hotel, dit vinden wij niet belangrijk want de service is wel op 4-sterren niveau.
De koffie bij het ontbijt is beter dan in veel hotels maar niet op het uitstekend niveau als de rest van het ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2016
firstrepublic, Manažer van 1.Republic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2016

Dear Laura.
Hartelijk dank voor uw vriendelijke reviews en verwelkomen u graag op uw volgende bezoek aan Praag.
Aleexandra Ticha

Beoordeeld op 13 september 2016

zeer goed hotel, alles zeer proper, geen muggen ! ruime kamers met zeer verzorgde badkamer waar alles aanwezig was, haardroger enz.. Je kan er zelfs met de ramen open slapen je hoort er werkelijk niets en je verblijft in het midden van de stad. Je kan gans Praag doorkruisen zelfs te voet. De bedden zijn van uitstekende kwaliteit. Het ontbijt is meer dan behoorlijk en de bediening goed en vriendelijk wat niet kan gezegd worden in winkels of restaurants !

Kamertip: er is aan de ingang een speciale lift voorzien voor rolstoelen of kinderwagens
Datum van verblijf: september 2016
firstrepublic, Manažer van 1.Republic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2016

Geachte frans w
Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling. We zijn blij dat je verblijf in ons hotel tevreden en budemerádi wanneer we opnieuw bezoeken in de toekomst.
Nogmaals, ik dank u