Beoordeeld op 4 november 2016

Heerlijk bed en uitstekend ontbijt tot 10.30 uur! Heel fijn als je met vakantie bent om rustig wakker te mogen worden.
Service is op 4-sterren niveau, maar veel relaxter en zonder 'poeha' als in veel 4-sterren hotels voorkomt.
De entree heeft niet de sfeer van een 4-sterren hotel, dit vinden wij niet belangrijk want de service is wel op 4-sterren niveau.
De koffie bij het ontbijt is beter dan in veel hotels maar niet op het uitstekend niveau als de rest van het ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2016
firstrepublic, Manažer van 1.Republic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2016

Dear Laura.
Hartelijk dank voor uw vriendelijke reviews en verwelkomen u graag op uw volgende bezoek aan Praag.
Aleexandra Ticha

Beoordeeld op 13 september 2016

zeer goed hotel, alles zeer proper, geen muggen ! ruime kamers met zeer verzorgde badkamer waar alles aanwezig was, haardroger enz.. Je kan er zelfs met de ramen open slapen je hoort er werkelijk niets en je verblijft in het midden van de stad. Je kan gans Praag doorkruisen zelfs te voet. De bedden zijn van uitstekende kwaliteit. Het ontbijt is meer dan behoorlijk en de bediening goed en vriendelijk wat niet kan gezegd worden in winkels of restaurants !

Kamertip: er is aan de ingang een speciale lift voorzien voor rolstoelen of kinderwagens
Datum van verblijf: september 2016
firstrepublic, Manažer van 1.Republic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2016

Geachte frans w
Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling. We zijn blij dat je verblijf in ons hotel tevreden en budemerádi wanneer we opnieuw bezoeken in de toekomst.
Nogmaals, ik dank u

Beoordeeld op 3 mei 2016 via mobiele applicatie

Hele vriendelijke en behulpzame staff. Er zijn mooie, grote kamers en fijne bedden. Een goed en uitgebreid ontbijt wat steeds ongevuld werd. De ligging van het hotel is centraal maar ook een rustige, prettige buurt.

Datum van verblijf: april 2016
firstrepublic, Vlastník van 1.Republic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 mei 2016

Geachte Bram S.
We zijn blij, dat u graag uw verblijf in een hotel en dat u tevreden met de diensten van onze medewerkers.
Dank u nog een en we hopen u tijdens uw volgende bezoek in Praag.

Beoordeeld op 28 december 2014

Goed hotel, zeer goed gelegen en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Voor wie met de auto reist : zeer vlotte ondergrondse parkeergelegenheid, in centrum Praag.
Locatie is prima : op wandelafstand van metro en tram, en ook voor bezoek centrum te voet.
Vriendelijke personeel. Goede, rustige logeerkamer met alles erop en eraan.
En last but not least : prima ontbijt, met ruime keuze en goede kwaliteit, en speciale seizoengebonden keuze (bijv. voor ons Kerst).

Datum van verblijf: december 2014
firstrepublic, Manažer van 1.Republic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2014

Beste Victor F.
Heel erg bedankt voor de prachtige recensies die u op Tripadvisor.com hebt geschreven.
We zijn blij dat je een verblijf in 1. Republic tevreden en kijken uit naar uw volgende bezoek.
Gelukkig Nieuwjaar

Beoordeeld op 15 augustus 2014 via mobiele applicatie

Hotel ligt redelijk in de buurt van het oude centrum (20min lopen), in een rustig straatje, dus geen herrie van het verkeer 's avonds of 's nachts. Familiekamer is ruim opgezet, ruime badkamer, daarentegen weer een kleine wastafel. Enigszins gehorig. Eigen parkeergarage (€20 p/d). Prima ontbijt. Kleine kruideniers op de hoek van de straat.

Datum van verblijf: augustus 2014
firstrepublic, Manažer van 1.Republic, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2014

Geachte Ja Bert P
Hartelijk dank voor uw beoordeling - uw mening wordt zeer gewaardeerd.
We zullen blij zijn als we weer op bezoek in de toekomst.