Gratis annuleren tot 28/07
NYX Prague(Praag)
NH Prague City(Praag)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Restaurant
Anna Hotel(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
PLUS Prague(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Zwembad
3 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele vriendelijke en behulpzame staff. Er zijn mooie, grote kamers en fijne bedden. Een goed en uitgebreid ontbijt wat steeds ongevuld werd. De ligging van het hotel is centraal maar ook een rustige, prettige buurt.

Verbleef: april 2016, reisde met familie
firstrepublic, Vlastník van 1.Republic, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 mei 2016

Geachte Bram S.
We zijn blij, dat u graag uw verblijf in een hotel en dat u tevreden met de diensten van onze medewerkers.
Dank u nog een en we hopen u tijdens uw volgende bezoek in Praag.

28 december 2014 beoordeeld

Goed hotel, zeer goed gelegen en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
Voor wie met de auto reist : zeer vlotte ondergrondse parkeergelegenheid, in centrum Praag.
Locatie is prima : op wandelafstand van metro en tram, en ook voor bezoek centrum te voet.
Vriendelijke personeel. Goede, rustige logeerkamer met alles erop en eraan.
En last but not least : prima ontbijt, met ruime keuze en goede kwaliteit, en speciale seizoengebonden keuze (bijv. voor ons Kerst).

• Verbleef: december 2014, reisde met een partner
firstrepublic, Manažer van 1.Republic, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 december 2014

Beste Victor F.
Heel erg bedankt voor de prachtige recensies die u op Tripadvisor.com hebt geschreven.
We zijn blij dat je een verblijf in 1. Republic tevreden en kijken uit naar uw volgende bezoek.
Gelukkig Nieuwjaar

15 augustus 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt redelijk in de buurt van het oude centrum (20min lopen), in een rustig straatje, dus geen herrie van het verkeer 's avonds of 's nachts. Familiekamer is ruim opgezet, ruime badkamer, daarentegen weer een kleine wastafel. Enigszins gehorig. Eigen parkeergarage (€20 p/d). Prima ontbijt. Kleine kruideniers op de hoek van de straat.

Verbleef: augustus 2014
firstrepublic, Manažer van 1.Republic, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2014

Geachte Ja Bert P
Hartelijk dank voor uw beoordeling - uw mening wordt zeer gewaardeerd.
We zullen blij zijn als we weer op bezoek in de toekomst.

27 juni 2014 beoordeeld

goed hotel, vriendelijk personeel, goed verzorgde kamer, hele fijne parkeergelegenheid. zo laat je met een goed gevoel je auto achter in Praag!
Locatie was ook goed. Op loopafstand van de leuke bezienswaardigheden in Praag.

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
firstrepublic, Manager van 1.Republic, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2014

Lieve Moniek Z.
Dank u voor uw reviews op Tripadvisor.com. We zijn blij dat je onze gasten en ik ben blij je weer te verwelkomen in de toekomst.

23 december 2013 beoordeeld

Al een aantal keer hier geweest, en door de gunstige prijs/kwaliteit verhouding gecombineerd met het makkelijke parkeren en de perfecte ligging zal ik hier in de toekomst nog vaker komen!
Beetje afstandelijk personeel, maar uiteindelijk toch vriendelijk.

• Verbleef: december 2013, reisde voor zaken