Beoordeeld op 17 maart 2019 via mobiele applicatie

Een leuk hotel in het centrum van Praag. Lekker ontbijt met veel keuze!
Vers fruit, eitjes, spek en veel verschillende broodjes. Ze maken verse wafels en omelet met groentjes.
Propere kamers, rustig! Goede bedden.

Datum van verblijf: maart 2019
Nella N, Manažer komunikace s hosty van Grand Majestic Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 maart 2019

Dear vanessagH7455NQ,

I would like to thank you very much for your time and writing your review. We are glad you enjoyed your stay in our hotel and we hope to welcome you soon again.

Beoordeeld op 21 februari 2019

Een fijn hotel midden in de oude stad. Restaurants, winkels en veel bezienswaardigheden op loopafstand. Geen gezellige bar en bij het restaurant Atrium hebben wij vergeefs op bediening staan wachten. Onze kamer was nieuw en erg schoon. Het ontbijt is uitstekend.

Datum van verblijf: februari 2019
Nella N, Manažer komunikace s hosty van Grand Majestic Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2019

Dear Mimpy1,

thank you for your time and writing your review, I have passed it to the manager. We are glad to know you enjyoed your stay in Prague and we cant wait to welcome you back again.

Beoordeeld op 12 februari 2019 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel op loopafstand van alles wat Praag te bieden heeft.
Vriendelijke ontvangst aan de receptie. De kamers waren zeer schoon en zagen er erg verzorgd uit.
Ruime keuze bij het ontbijtbuffet.
Absoluut een aanrader.

Datum van verblijf: februari 2019
Nella N, Manažer komunikace s hosty van Grand Majestic Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 februari 2019

Dear Dominique,

Thank you for your positive comment. We are really happy to know you enjoyed your stay and we hope to welcome you soon again.

Beoordeeld op 21 december 2018

Afgelopen week 3 dagen verbleven in dit hotel en buiten dat de lift soms wat rammelde was alles prima in orde. Lekker eten, proper, vriendelijk en zeer behulpzaam personeel.
Spreken allemaal goed engels. Kamer mooi en groot en heel weinig geluid op de kamer van aangrenzende kamer. Aanrader!

Kamertip: Kamer lager aan de binnenzijde, geen geluidsoverlast
Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Nella N, Manažer komunikace s hosty van Grand Majestic Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 januari 2019

Dear RPsalesmeetings,

thank you very much for your lovely comment. We are really happy to know you enjyoed your stay and we hope to welcome you soon again.

Beoordeeld op 15 november 2018 via mobiele applicatie

Afgelopen week 3 dagen overnacht in dit hotel. Is zeer goed gelegen net buiten de oude stad en niet ver van de opera. Personeel heel vriendelijk, ontbijt is super.
Kamer is netjes, badkamer is proper.
Enige opmerkingen zijn: geen stopcontact aan bed zelf (als je je gsm bij u wil houden en hem opladen, wel veel mogelijkheden aan het bureautje maar voor ons was dit een minpunt als we eens willen kijken welk uur het is), kussens zijn niet echt top). Maar zeker een geslaagd verblijf gehad! Indien terug naar Praag, boeken we zeker terug daar...

Datum van verblijf: november 2018
Nella N, Manažer komunikace s hosty van Grand Majestic Plaza Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2018

Dear 972kennethv,

thank you very much for your time and writing your review. We are really happy to know you enjoyed your stay and we hope to welcome you soon again.