26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is op loopafstand van centrum, metro en tram.
Het personeel aan de receptie is vriendelijk.
Het ontbijt is karig, het stinkt naar oud frituurvet op alle gangen.
Kamer was schoon, maar zeer basic en lawaaierig. De kamerdeuren slaan met een harde klap dicht zodat je meteen wakker bent als er iemand in het hotel de kamer binnenkomt of verlaat.
Kortom, geen aanrader.

Verbleef: mei 2018, reisde voor zaken
4 september 2016 beoordeeld

Het hotel is prima gesitueerd vlakbij het station en de oude binnenstad. De parkeerfaciliteiten waren perfect: een eigen parkeergarage onder het hotel, waar je met de auto in een lift naartoe kunt. Dat we de auto de laatste dag kosteloos konden laten staan vonden we erg fijn, zo konden we zonder zorgen over de auto of de bagage de stad nog in.

De bedden waren vrij hard, dit lag niet erg comfortabel.
De badkamer rook nogal naar urine en was niet brandschoon.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
13 september 2015 beoordeeld

Bij het binnenkomen van de kamer viel ons mond letterlijk open. De kamer was erg ruim, proper en liet bovendien veel licht binnen. De bedden waren zeker groot genoeg. De airco op de kamer was erg nuttig gezien de hittegolf net uitbrak toen wij de stad bezochten.

Het personeel is erg vriendelijk en toont je graag de belangrijkste bezienswaardigheden van de stad op een kaartje. Van het ontbijt hadden wij iets meer variatie verwacht, er stonden elke morgen twee soorten pistolets en confituur als beleg. Van warme gerechten waren er lekkere eitjes, worstjes en havermout. Het ontbijt is erg uitgebreid wel met ook koude pla's, maar niet echt gevarieerd.

Qua ligging is het hotel ook fantastisch. Het hotel ligt niet pal in het centrum maar wel op 8 minuten lopen van de winkelstraten. Van hieruit kan je alle kanten uit naar bijvoorbeeld de oude stad, naar de Joodse wijk of naar de Karelsbrug.

Voor de prijs die wij betaald hebben kregen wij een fantastisch verblijf en ik zou dit hotel zeker aanraden aan andere mensen!

• Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
24 september 2013 beoordeeld

We waren hier met 7 man tijdens een motorbiking trip waar we een bezoek aan Praag hadden ingelast. We zaten in de VIP appartementen, die tot 4 man per kamer hadden. Verzorgde moderne kamers. Goede badkamer infrastruktuur. Matrassen wel een beetje hard. Parkeerplaatsen zijn mogelijk aan extra kost.

Verbleef: september 2013, reisde met vrienden
24 oktober 2012 beoordeeld

Ligging van Ankora is perfect, binnen 10 minuten lopen ben je in het centrum van Praag. Het hotel is goed, betaalbaar, schoon en een zeer ruime 4 persoonskamer. Ik raad dit hotel aan voor een stedentrip met vrienden. Enig minpuntje is dat je tot 10 uur kan ontbijten in het weekend! Daarin zijn ze ook niet flexibel. Zou relax zijn als ze ontbijt op de kamer kunnen bezorgen.

• Verbleef: oktober 2012, reisde met vrienden