9 april 2017 beoordeeld

Augustine is een heerlijk hotel om gedurende trip in Praag te verblijven.
5 minuten lopen vanaf de brug, die naar het oude stadscentrum leidt.
Zeer attent receptiepersoneel.
Kamer aan binnenkant, met uitzicht op tuin, is heerlijk rustige plek.
Aan voorkant hotel lopen trams.
Restaurant in hotel is ook uitstekend, zowel voor ontbijt als diner.

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Antwoord van management:Gereageerd 12 april 2017

Dear Amvdl2016,

first of all, I would like to apologize for not responding in the Dutch language.

We are very thankful for your time to share your experience with Augustine Hotel on Tripadvisor.

As I found your review as a very positive, I would like to kindly ask you if there is any reason why you rate your experience with one star. If there is any place for an improvement of our services it would be much appreciated if you share it with us.

Thank you!

Kind Regards
Daniela Rouckova
Marketing and Public Relations Manager

30 mei 2016 beoordeeld

Bij aankomst werden we heel vriendelijk onthaald met glaasje cava. Daarna werden we direct naar onze kamer gebracht. We kregen een upgrade. Super mooie grote kamer. Een aparte dressing en heel grote badkamer alles was heel net en verzorgd. In het restaurant was het eten subliem en niet duur. Hebben verschillende restaurants gedaan en het eten vonden we het best in het hotel.
Het ontbijt was heel uitgebreid met verse vruchtensappen. S avonds was er roomservice. Het hotel was super goed gelegen.
Al bij al een hotel waar we zeker terug naar toe willen gaan. Voor herhaling vatbaar.

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
7 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening en ontvangst door goed opgeleid personeel. Zeer ruime kamers en luxe badkamer. Uitgebreid ontbijt met zeer grote keuze en eveneens super lekkere gerechten in restaurant tijdens diner. Een aanrader.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
12 juni 2015 beoordeeld

Mooie grote kamers en heel ruime , moderne en verzorgde badkamer. Hotel straalt veel charme en karakter uit. Ligging is perfect. Lekker ontbijt. Bediening is top. Het is mij niet gelukt om muziek op de kamer te krijgen....

• Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
2 juni 2015 beoordeeld

Heel mooi hotel in voormalig klooster,prachtige kamers.Best kamer aan de binnenplaats vragen.Aan de straatkant rijdt de tram.
Ontbijt heel goed,half buffet en half bediening.Buiten ontbijten kan.
Mooie Spa.

• Verbleef: mei 2015, reisde met vrienden