NH Prague City(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 110 per nacht.

Hilton Prague(Praag)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 178 per nacht.

Occidental Praha Five(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
K+K Hotel Fenix(Praag)
  • Inclusief ontbijt
Anna Hotel(Praag)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 77 per nacht.

• Bar/lounge
Hotel Kings Court(Praag)
6 december 2016 beoordeeld

superhotel met superpersoneel. een der beste van de leading hotels, vriendelijk en behulpzaam personeel; een speciae vermelding voor de onderhoudsmensen; kom daar regelmatig, nog nooit ontgoogeld geweest

• Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
TheGrandMark, Marketing Representative van The Grand Mark Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2016

Dear marc D,

it is a great pleasure for us to hear your nice experience during your visit and mainly that you consider us as one of the best hotel of group Leading Hotels of the World, we do appreciate it highly! Hopefully we will have a chance to welcome you back again!

30 september 2016 beoordeeld

uitstekend, beste hotel in praag hier al veel 5-stars hotels gedaan; waardeverhouding prijs en accomodatie is ideaal personeel is top, ontbijt zeer goed, restaurant goed en boven het gemiddelde level in praag; mooie binnentuin

• Verbleef: september 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
TheGrandMark, Marketing Representative van The Grand Mark Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2016

Dear Marc,

thank you for your lovely review. It is absolutely great for us and mainly for our staff to hear feedback as yours, it is what keeps us to go forward. Hopefully we will be again your destination while you will be visiting Prague.

30 september 2016 beoordeeld

Fantastisch, wat 'n fijn hotel om te verblijven.

Vriendelijk personeel, mooie grote kamers, je voelt je net alsof je in 'n film zit.
Personeel staat meteen voor je klaar als je iets wilt vragen of nodig hebt.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner

Dear Lisette,

Thank you for your wonderful feedback and we are truly happy that you felt in our hotel as in a movie. We will be glad to welcome you here again as a movie star!

4 september 2016 beoordeeld

WOW! Dat is eigenlijk alles wat ik te zeggen heb over dit hotel. Bij aankomst een enorm vriendelijk ontvangst en ook nog eens een upgrade. De kamer was immens groot en van alle gemakken voorzien. Badkamer had ook nog eens een heerlijk ligbad en een ruime douche. Ontbijt was top met veel verschillende opties en ook de mogelijkheid om apart nog dingen te bestellen. We hebben meerdere keren gebruik gemaakt van de auto's van het hotel. Hierbij was er veel keuze en de auto's waren goed verzorgd en konden je overal heen brengen. Het personeel was gedurende ons hele bedrijf uitermate vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar dus!

Ik kan dit hotel aan iedereen aanraden, alleen al voor de geweldige outfits van het personeel bij de deur. :)

• Verbleef: maart 2016, reisde met familie
TheGrandMark, Rooms Division Manager van The Grand Mark Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2016

Dear guest,

Thank you very much for your detailed review of your recent stay at The Grand Mark. We are glad to read how much you enjoyed your stay and how highly you wrote about our facilities.

We would be happy if we had another opportunity to welcome you back to our hotel.

With warmest regards,

Karla Kutláková
Rooms Division Manager

29 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles prima, grote nette kamers, 2 keer per dag wordt de kamer gedaan (ook 's avonds), water, thee en koffie gratis op de kamer. Enig minpuntje dat subjectief is, harde bedden... Zeer vriendelijk personeel! The Grill is ook lekker om te eten!

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
TheMarkPrague, Rooms Division Manager van The Grand Mark Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2016

Dear Guest,

Thank you so much for sharing your complimentary words. There is nothing like reading that our guest referred to his stay as great.
We hope for having an opportunity to welcome you back soon.
Kind regards,

Karla Kutláková