“verzorgd hotel in centrum praag,”
Beoordeling van The Grand Mark Prague

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
The Grand Mark Prague
Beoordeeld als nr. 42 van 646 hotels in Praag
3 januari 2017 beoordeeld

mooie inrichting, verzorgd hotel, goede service , bekwaam personeel, perfecte afhaalservice luchthaven,
goed restaurant, en bar. volledig ontbijt, ruime kamers en suites,
Ligging centraal, centrum en bezienswaardigheden op wandelafstand,
minpunt ; op website is fitnessruimte en zwembad te zien, maar dit bevindt zich in nabijgelegen Hotel, ( 5 min wandelafstand ) in hotel zelf kleine fitnessruimte, zonder ramen, beetje misleidend.

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
TheGrandMark, Marketing Representtaive van The Grand Mark Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2017

Dear Carl,

thank you very much for your feedback and we are happy you liked the location and services. Regarding the pool and fitness, we are currently offering our guests free entrance into nearby wellness as at our hotel we are preparing (building) something new and relaxing for the future. :-)

Marketing Representtaive

6 december 2016 beoordeeld

superhotel met superpersoneel. een der beste van de leading hotels, vriendelijk en behulpzaam personeel; een speciae vermelding voor de onderhoudsmensen; kom daar regelmatig, nog nooit ontgoogeld geweest

• Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
TheGrandMark, Marketing Representative van The Grand Mark Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2016

Dear marc D,

it is a great pleasure for us to hear your nice experience during your visit and mainly that you consider us as one of the best hotel of group Leading Hotels of the World, we do appreciate it highly! Hopefully we will have a chance to welcome you back again!

30 september 2016 beoordeeld

uitstekend, beste hotel in praag hier al veel 5-stars hotels gedaan; waardeverhouding prijs en accomodatie is ideaal personeel is top, ontbijt zeer goed, restaurant goed en boven het gemiddelde level in praag; mooie binnentuin

• Verbleef: September, 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met The Leading Hotels of the World
TheGrandMark, Marketing Representative van The Grand Mark Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 oktober 2016

Dear Marc,

thank you for your lovely review. It is absolutely great for us and mainly for our staff to hear feedback as yours, it is what keeps us to go forward. Hopefully we will be again your destination while you will be visiting Prague.

30 september 2016 beoordeeld

Fantastisch, wat 'n fijn hotel om te verblijven.

Vriendelijk personeel, mooie grote kamers, je voelt je net alsof je in 'n film zit.
Personeel staat meteen voor je klaar als je iets wilt vragen of nodig hebt.

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner

Dear Lisette,

Thank you for your wonderful feedback and we are truly happy that you felt in our hotel as in a movie. We will be glad to welcome you here again as a movie star!

4 september 2016 beoordeeld

WOW! Dat is eigenlijk alles wat ik te zeggen heb over dit hotel. Bij aankomst een enorm vriendelijk ontvangst en ook nog eens een upgrade. De kamer was immens groot en van alle gemakken voorzien. Badkamer had ook nog eens een heerlijk ligbad en een ruime douche. Ontbijt was top met veel verschillende opties en ook de mogelijkheid om apart nog dingen te bestellen. We hebben meerdere keren gebruik gemaakt van de auto's van het hotel. Hierbij was er veel keuze en de auto's waren goed verzorgd en konden je overal heen brengen. Het personeel was gedurende ons hele bedrijf uitermate vriendelijk en behulpzaam. Zeker voor herhaling vatbaar dus!

Ik kan dit hotel aan iedereen aanraden, alleen al voor de geweldige outfits van het personeel bij de deur. :)

• Verbleef: Maart, 2016, reisde met familie
TheGrandMark, Rooms Division Manager van The Grand Mark Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 september 2016

Dear guest,

Thank you very much for your detailed review of your recent stay at The Grand Mark. We are glad to read how much you enjoyed your stay and how highly you wrote about our facilities.

We would be happy if we had another opportunity to welcome you back to our hotel.

With warmest regards,

29 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Alles prima, grote nette kamers, 2 keer per dag wordt de kamer gedaan (ook 's avonds), water, thee en koffie gratis op de kamer. Enig minpuntje dat subjectief is, harde bedden... Zeer vriendelijk personeel! The Grill is ook lekker om te eten!

Verbleef: December, 2015, reisde met een partner
TheMarkPrague, Rooms Division Manager van The Grand Mark Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 januari 2016

Dear Guest,

Thank you so much for sharing your complimentary words. There is nothing like reading that our guest referred to his stay as great.
We hope for having an opportunity to welcome you back soon.
Kind regards,

14 november 2015 beoordeeld

Mooie, grote, schone kamer en badkamer, uitstekend verzorgd. Vriendelijke staff. Goed ontbijt, niet overdreven veel keuze maar ruim voldoende. Ook a la carte gerechten te bestellen (zeker doen!). Het restaurant Le Grill serveert een heerlijke lunch en/of diner, zeker de moeite waard om te gaan eten. Wanneer je gast in het hotel bent en je laat alles op je kamerrekening bijschrijven, ontvang je een korting.
Het hotel ziet er moderner uit dan op de website, erg fraaie lobby en het restaurant is mooi ingericht. De bar kan wel wat meer sfeerverlichting gebruiken. De openingsfoto van het hotel op de website is aan de tuinzijde genomen, de voorkant is iets eenvoudiger.
Helaas is de Spa niet in het hotel, dat is het enige nadeel dat ik kan bedenken.

Kamertip: Wij hadden een kamer met uitzicht op de tuin, erg fraai
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
TheMarkPrague, Rooms Division Manager van The Grand Mark Prague, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 november 2015

Dear Guest,

We hope for having an opportunity to welcome you back soon.

Kind regards,

Rooms Division Manager

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Praag bekeken
Four Seasons Hotel Prague
Malá Strana (Kleine wijk)
Mandarin Oriental, Prague
The Emblem Hotel
The Emblem Hotel
nr. 33 van 646 in Praag
1.268 beoordelingen
Malá Strana (Kleine wijk)
Augustine, a Luxury Collection Hotel, Prague
Prijzen weergeven

In The Grand Mark Prague geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over The Grand Mark Prague

Adres: Hybernska 1002/12, Praag 110 00, Tsjechië (Voorheen The Mark Luxury Hotel)
Locatie: Tsjechië > Bohemen > Praag > Nové Město (Nieuwe Stad) , Praha 1
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 10 zakenhotel in Praag
Nr. 32 familiehotel in Praag
Nr. 34 romantisch hotel in Praag
Nr. 39 luxe hotel in Praag
Prijsklasse: € 150 - € 429 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — The Grand Mark Prague 5*
Aantal kamers: 75
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Ctrip TA, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, Weekend Desk, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij The Grand Mark Prague met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Kempinski Hybernska Hotel Prague

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?