“Aanrader!”
Beoordeling van BEEF BAR Prague

BEEF BAR Prague
Geclassificeerd als nr. 72 van 6.228 Restaurants in Praag
Wijk: Staré Město (Oude Stad)
Wijk: Staré Město (Oude Stad)
27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super bediening. Aardige man met een geweldige steak en een lekkere wijn. Eigenaar heeft veel verstand van wijn en steaks en geeft geweldige adviezen.

Datum van bezoek: augustus 2020

22 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst dacht ik bij de slager binnen te lopen ... Maar iets verderop begint het eetgedeelte. Goede uitleg over welk vlees en hoe je het bereidt wilt hebben. Smaak is goed en veel keuze uit rode wijnen

Datum van bezoek: februari 2020
29 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch vlees. Perfect bereid!
De bediening was zeeeer vriendelijk en heeft alles geduldig uitgelegd.
De bijgerechten waren niet heel bijzonder maar wel erg lekker.
Zeker de moeite waard om er te eten.

Datum van bezoek: oktober 2019
21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je doorloopt in de slagerij naar achter loop je tegen het restaurant met de open keuken aan waar ze heerlijke biefstukken grillen op de houtskool oven, verse handmade frieten, een heerlijk biertje en de vriendelijke bediening erbij maakt dit tot een goed concept. Gereserveerd voor over twee dagen voor een diner.

Datum van bezoek: augustus 2019
18 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke malse steaks gegeten! Wij vonden het zo lekker en gezellig dat we direct voor de volgende dag hadden gereserveerd. Dikke aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die BEEF BAR Prague bekeken, bekeken ook

In BEEF BAR Prague geweest? Deel je ervaringen!