“Diner”

Geclassificeerd als nr. 90 van 6.090 Restaurants in Praag
Keukens: Europees, Italiaans, Tsjechisch, Wijnbar
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Staré Město (Oude Stad)
18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn op zoek gegaan naar restaurant dat sticker Michelin had. Eerst hadden ze geen plaats maar toen kwam er een andere ober en die zei dat er wel plaats was. We hebben het tasting menu genomen. Het eten was heel lekker maar de bediening was niet goed. Voor apero vroegen we een porto rood en hij bracht een sherry toen we er iets op zeiden ging hij in discussie en dan vatte hij het dat hij verkeerd was. Daarna bij de wijn liet hij niet proeven hij goot gewoon grote glazen vol en het was tegen de 30grdie dag dus wijn direct warm. Bij de rekening gaven ze die van andere tafel t was de helft van de prijs geluk dat we eerlijk genoeg geweest zijn om het te melden.

9 april 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten in dit restaurant oa kalfswangetjes!
Mooi ingericht.
Zeer vriendelijke manager.
1 ober was zeer hautain en onvriendelijk. Hebben we tegen manager gezegd.
Maar zeker naartoe gaan als je zin hebt in Italiaans eten!

7 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, goed verzorgd! Lekkere wijn en heel vriendelijke bediening! Suggesties zijn top. Aanrader in Praag.

18 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch restaurant. De bediening is zeer attent en gastvrij. Het eten was voortreffelijk. Hele avond gezeten in dit leuke en gezellige restaurant.

24 november 2015 beoordeeld

Dit is "the place to be" doch reserveren een must! De patron himself aanwezig en uiterst vriendelijk. Mooie kaart, mooi interieur en een echte culinaire verwenning. Wij reserveerden iets te laat en konden voor diner niet meer terecht, dan maar voor lunch gereserveerd maar.... dit was puur genieten!

In Divinis geweest? Deel je ervaringen!