“Diner”

Geclassificeerd als nr. 110 van 6.192 Restaurants in Praag
Keukens: Europees, Italiaans, Tsjechisch, Wijnbar
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Staré Město (Oude Stad)
18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn op zoek gegaan naar restaurant dat sticker Michelin had. Eerst hadden ze geen plaats maar toen kwam er een andere ober en die zei dat er wel plaats was. We hebben het tasting menu genomen. Het eten was heel lekker maar de bediening was niet goed. Voor apero vroegen we een porto rood en hij bracht een sherry toen we er iets op zeiden ging hij in discussie en dan vatte hij het dat hij verkeerd was. Daarna bij de wijn liet hij niet proeven hij goot gewoon grote glazen vol en het was tegen de 30grdie dag dus wijn direct warm. Bij de rekening gaven ze die van andere tafel t was de helft van de prijs geluk dat we eerlijk genoeg geweest zijn om het te melden.

Datum van bezoek: juni 2017

9 april 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten in dit restaurant oa kalfswangetjes!
Mooi ingericht.
Zeer vriendelijke manager.
1 ober was zeer hautain en onvriendelijk. Hebben we tegen manager gezegd.
Maar zeker naartoe gaan als je zin hebt in Italiaans eten!

Datum van bezoek: april 2017
7 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, goed verzorgd! Lekkere wijn en heel vriendelijke bediening! Suggesties zijn top. Aanrader in Praag.

Datum van bezoek: december 2016
18 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch restaurant. De bediening is zeer attent en gastvrij. Het eten was voortreffelijk. Hele avond gezeten in dit leuke en gezellige restaurant.

Datum van bezoek: mei 2016
24 november 2015 beoordeeld

Dit is "the place to be" doch reserveren een must! De patron himself aanwezig en uiterst vriendelijk. Mooie kaart, mooi interieur en een echte culinaire verwenning. Wij reserveerden iets te laat en konden voor diner niet meer terecht, dan maar voor lunch gereserveerd maar.... dit was puur genieten!

Datum van bezoek: oktober 2015

In Divinis geweest? Deel je ervaringen!