“Heerlijk ontbijt gehad”
Beoordeling van Bakeshop

Bakeshop
Geclassificeerd als nr. 3 van 39 Bakkerijen in Praag
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Afhalen
Wijk: Staré Město (Oude Stad)
10 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ontbijtje gehad. Geruime keuze en leuk zitten. Echt belegde broodjes hebben ze niet, maar voornamelijk zoetigheid.

23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier lekker ontbeten met een ham/kaas croissantje en een walnoten taartje. Daarbij dronken wij een verse jus d'orange. In vergelijking met de rest was het drinken wat duur. Er is erg veel keuze voor lunch en ontbijt of een taartje.

26 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uit de reviews en zelfs de reisgids kwam Bakeshop naar voren als een must-do. Het is een mooie winkel en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prijzen zijn relatief hoog, zowat het hoogst van ons hele verblijf maar goed, als het bijzonder is dan is dat niet zo erg.
Helaas viel het ons tegen. Ze maken geen verse sandwiches maar verkopen ze "vers voorverpakt". Deze vielen echter tegen. Het brood van mijn club sandwich was zo droog dat het bij het vasthouden uit elkaar viel. Ook de appelcroissant was droog en meer deeg dan appel. Misschien hoort het zo, maar ik vond het erg tegenvallen. De cappuccino was daarentegen erg goed, alsook de vers geperste jus. Die werd zelfs geperst waar we bijstonden.
Misschien hadden we pech met de sandwiches en de appelcroissant, maar voor deze prijzen had ik veel beter verwacht. Ik zou er niet meer voor omlopen.

24 augustus 2017 beoordeeld

Mooie winkel op een centrale locatie met veel keuze. Zowel binnen als buiten aantal leuke plekjes om van al het lekkers te genieten. Helaas is de bediening één en al chaos. Ook de koffie vonden wij maar zeer matig. Een tikkeltje aangebrand ook. Misschien moet het machien nodig eens op onderhoud?

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een heerlijk tentje. Geweldige quiche en soep. Heel veel keuze en ook de worteltaart is een aanrader. Is populair bij toeristen dus het is wel druk.

Martin H, Owner van Bakeshop, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2017

Dear Amanda, We are glad that you enjoyed your lunch and that the carrot cake was a memorable part of your trip to Prague. Thank you for taking the time to review us, we appreciate your feedback. Kind regards, Carolyn Hofmanova

In Bakeshop geweest? Deel je ervaringen!