7 maart 2018 beoordeeld

Redelijk kleinschalig hotel, ca. 60 kamers, dicht bij het centrum. Manager bij het ontbijt mag de gast iets vriendelijker benaderen. Liften werken met een pasje van de kamer. Dit had vooraf even verteld mogen worden. Op de site van het hotel staat dat er een shuttle bus aanwezig is. Deze is er niet. Wel kun je vanuit het hotel met een vast chauffeur tegen betaling naar het vliegveld gebracht worden.

• Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
OccidentalPraha, Manager van Occidental Praha Wilson, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 maart 2018

Dear Mr. Ivoboon,
Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive critics
Kind regards,

26 januari 2018 beoordeeld

Ik zou niets kunnen bedenken om te verbeteren
Vriendelijk, service gericht en empathisch personeel
Het Hotel ziet er fantastisch op een top lokatie
Jan van de receptie, die er net 2 dagen werkte, deed enorm zijn best om het mij naar mijn zin te maken.

• Verbleef: januari 2018, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
OccidentalPraha, Manager van Occidental Praha Wilson, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2018

Dear Mr. Matheus,
Thank you very much for leaving these wonderful comments on Tripadvisor, we are delighted that you enjoyed your stay among us.
Kind regards,

10 januari 2018 beoordeeld

Mooi hotel, prachtig afgewerkte luxueuze kamers, zeer goed bed, perfecte service, mini-bar en bar wel aan de dure kant.Ontbijt was zonder meer fantastisch, alle mogelijke warme en koude ontbijtproducten, fruit, groenten. Zeer goede ligging. Aanrader!

• Verbleef: december 2017, reisde met familie
OccidentalPraha, Manager van Occidental Praha Wilson, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2018

Dear Mr. Paul - Auby,

We hope to welcome you back in our hotel.

25 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima mooi hotel in praag! Locatie is net buiten het centrum wel aan de hoofdstraat van Praag. Loop +- 15 min tot klokplein.
Schone badkamer en bedden. Mensen spreken goed Engels.
Enige wat ik toch wel minpunten vind voor een 5 sterren hotel is dat er niet standaard een bad aanwezig is per kamer.

Verbleef: december 2017, reisde met familie
Achacia, Manager van Occidental Praha Wilson, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 december 2017

Dear Mr. Dennis,

17 december 2017 beoordeeld

top hotel , super locatie, relatief klein maar heel goed. zeer vriendelijk personeel en gastvrij,ontbijt geweldig en goeie koffie , superschone kamer! kortom dit is het hotel waar je zijn moet als je in Praag een hotel zoekt

• Verbleef: december 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Achacia, Manager van Occidental Praha Wilson, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2017

Dear Mr. Sijbren,
We greatly appreciate the time you spent to share your recent holiday experience at our Occidental Praha Wilson hotel and we thank you for your kind recommendation to Tripadvisor’s readers .
We hope to welcome you again in our hotel.