Beoordeeld op 7 maart 2018

Redelijk kleinschalig hotel, ca. 60 kamers, dicht bij het centrum. Manager bij het ontbijt mag de gast iets vriendelijker benaderen. Liften werken met een pasje van de kamer. Dit had vooraf even verteld mogen worden. Op de site van het hotel staat dat er een shuttle bus aanwezig is. Deze is er niet. Wel kun je vanuit het hotel met een vast chauffeur tegen betaling naar het vliegveld gebracht worden.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
OccidentalPraha, Manager van Occidental Praha Wilson, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2018

Dear Mr. Ivoboon,
Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive critics
Kind regards,

Beoordeeld op 26 januari 2018

Ik zou niets kunnen bedenken om te verbeteren
Vriendelijk, service gericht en empathisch personeel
Het Hotel ziet er fantastisch op een top lokatie
Jan van de receptie, die er net 2 dagen werkte, deed enorm zijn best om het mij naar mijn zin te maken.

Datum van verblijf: januari 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
OccidentalPraha, Manager van Occidental Praha Wilson, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 januari 2018

Dear Mr. Matheus,
Thank you very much for leaving these wonderful comments on Tripadvisor, we are delighted that you enjoyed your stay among us.
Kind regards,

Beoordeeld op 10 januari 2018

Mooi hotel, prachtig afgewerkte luxueuze kamers, zeer goed bed, perfecte service, mini-bar en bar wel aan de dure kant.Ontbijt was zonder meer fantastisch, alle mogelijke warme en koude ontbijtproducten, fruit, groenten. Zeer goede ligging. Aanrader!

Datum van verblijf: december 2017
OccidentalPraha, Manager van Occidental Praha Wilson, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2018

Dear Mr. Paul - Auby,

We hope to welcome you back in our hotel.

Beoordeeld op 25 december 2017 via mobiele applicatie

Prima mooi hotel in praag! Locatie is net buiten het centrum wel aan de hoofdstraat van Praag. Loop +- 15 min tot klokplein.
Schone badkamer en bedden. Mensen spreken goed Engels.
Enige wat ik toch wel minpunten vind voor een 5 sterren hotel is dat er niet standaard een bad aanwezig is per kamer.

Datum van verblijf: december 2017
Achacia, Manager van Occidental Praha Wilson, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 december 2017

Dear Mr. Dennis,

Beoordeeld op 17 december 2017

top hotel , super locatie, relatief klein maar heel goed. zeer vriendelijk personeel en gastvrij,ontbijt geweldig en goeie koffie , superschone kamer! kortom dit is het hotel waar je zijn moet als je in Praag een hotel zoekt

Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Achacia, Manager van Occidental Praha Wilson, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2017

Dear Mr. Sijbren,
We greatly appreciate the time you spent to share your recent holiday experience at our Occidental Praha Wilson hotel and we thank you for your kind recommendation to Tripadvisor’s readers .
We hope to welcome you again in our hotel.