“gezellig. vriendelijk personeel. goede diners”
Beoordeling van Ceska Hospudka

Ceska Hospudka
Geclassificeerd als nr. 3 van 69 Restaurants in Marianske Lazne
Keukens: Tsjechisch
Geschikt voor: Lokale keuken
11 november 2016 beoordeeld

met veel plezier hebben wij hier gegeten. heerlijk warme dinerkamers. leuke menukaart. goede diners. vriendelijk personeel. spreken diverse talen. hier komen we zeker terug wanneer we weer het stadje bezoeken.

12 juli 2016 beoordeeld

Zeker een aanrader!

+ lekkere en authentische gerechten
+ vriendelijke en goede service.
+ veel keuze (uit tsjechische specialiteiten)
+ vriendelijke prijs
+ gezellig van buiten en binnen
+ geschikt voor honden
+ mooie inrichting binnen + buiten

24 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op aanraden van hotel wezen eten. Was een goede keuze. Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. We zaten gezellig buiten te eten.

Spies is erg goed, en de zelfgemaakte chips als voorgerecht ook.

Minpunt:
-de voorgerechten werden gelijktijdig met de hoofdgerechten op tafel gezet. (Ik dacht nog: waar staat de camera)
-één serveerster is echt te weinig, alles werd een beetje gehaast gedaan.

24 augustus 2015 beoordeeld

Vriendelijke en vlotte bediening (spreken ook Engels),uitgebreide kaart met lokale gerechten, lekker eten en grote porties voor een heel redelijke prijs. Een aanrader!

23 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was prima, veel lokale gerechten. Bediening was wat matig (hoewel begrijpelijk, 1 serveerster op een vol terras). Bestelde drankjes werden niet gebracht/vergeten. Prijs/kwaliteit goed.

Reizigers die Ceska Hospudka bekeken, bekeken ook

Marianske Lazne, Karlovy Vary Region

In Ceska Hospudka geweest? Deel je ervaringen!