“Leuke plek midden aan het plein”
Beoordeling van Ristorante La Piazza

Ristorante La Piazza
Geclassificeerd als nr. 26 van 161 Restaurants in Liberec
Keukens: Italiaans
15 augustus 2016 beoordeeld

Tijdens ons bezoek aan Liberec kwamen we op een mooi plein waaraan het restaurant een gezellig terras heeft. Het bestelde eten was goed alleen hadden we de pech dat onze serveerster waarschijnlijk voor het eerst aan het werk was. Ze begreep het niet allemaal en het werktempo was niet erg hoog. Je kon overigens wel zien dat ze haar best deed en dit is ook te waarderen.

25 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het Piazza ligt aan het grote plein met het stadhuis in Liberec en dat maakt het al een stuk gezelliger. De sfeer in het restaurant maake het ook leuk om er te eten. Het is zeer goed georganiseerd met goede en vriendelijke personeel. Het menu is uitgebreid en zeker het proberen waard!

15 september 2015 beoordeeld

Goed restaurant waar je lekker kunt eten. Het eten is smaakvol en goed. Bediening is erg vriendelijk. Verzorging op de tafel kan wel beter, beetje een rommeltje. De locatie is erg mooi, op het prachtige oude plein van Liberec.

30 augustus 2015 beoordeeld

Heerlijke steak gegeten en een lekkere tiramisu. Leuke serveersters en zeer vriendelijk. Locatie ook zeer goed. Op een groot plein met een top terras.

13 augustus 2015 beoordeeld

Met mijn dochters hier een heerlijke pizza gegeten uit een grote steenoven. Het duurde wel vrij lang voor we het eten geserveerd kregen. Vriendelijk personeel. Het restaurant zag er zeer netjes uit.

Reizigers die Ristorante La Piazza bekeken, bekeken ook

Liberec, Liberec Region

In Ristorante La Piazza geweest? Deel je ervaringen!