“Lekker maar snel en niet goedkoop”
Beoordeling van Papa's Living Restaurant

Papa's Living Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 139 Restaurants in Cesky Krumlov
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld

Het restaurant is mooi gelegen aan het water. De service is vriendelijk en het eten is lekker. Het is zeker één van de betere restaurants van Cesky Krumlov.
Rustig tafelen is er echter niet bij: voorgerecht komt reeds op tafel vóór de aperitief, laatste hap van het voorgerecht amper in de mond en het hoofdgerecht is al daar. De fles wijn bij het hoofdgerecht laat echter wel op zich wachten.
De vrouwelijke kelners zijn duidelijk ondergeschikt aan de mannen en mogen zelf niets ondernemen, ze moeten alles vragen aan de mannelijke kelners.
Het eten is er ongeveer even duur als in België, wat in de rest van Tsjechië niet het geval is.

Datum van bezoek: augustus 2019

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk gezellig restaurant met vriendelijk personeel aan de rivier. Eten was perfect. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden het zelf via TripAdvisor gevonden en door de goede commentaar waagden we het erop. Ik moet zeggen dat het echt super is meegevallen. Heel vriendelijk, goed Engels en Duits sprekende obers. Ook heel hond gezind, direct water voor de hondjes bijgehaald. We namen een zelf samengesteld driegangen menu, dronken samen vier glazen wijn, een karaf 'tap' water, een cappuccino en een laté voor omgerekend 71 euro. Heel schappelijk als je het ons vraagt. Ik had de steak tartare van zalm, de ribbekes als hoofd en dan een 'speciaal' dessert, iets Tsjechisch.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Aanrader!

Datum van bezoek: juni 2019
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de rivier gegeten bij dit restaurant. 17:30 ging deze weer open en waren er plekken vrij op het terras om even lekker te genieten van een drankje voor het eten. Het werd al snel druk.
De kinderen een kinder pizza (prima formaat!) en spaghetti gegeten voor een klein prijsje. Wij de risotto (niet heel bijzonder) en de chef’s choice (kalkoenfilet in deeg met spinazie en mosterdsaus: HEERLIJK).
De rosé was ook prima. Totaal met meerdere drankjes, voorgerechtje, twee kindergerechten en hoofdgerechten, 1500 CZK incl fooi afgerekend. Prima prijs voor de kwaliteit en locatie.

Datum van bezoek: augustus 2018
24 juli 2018 beoordeeld

Goed eten, goede prijzen en goede locatie aan de mooie stromende rivier.
bediening is goed en proffesioneel

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Papa's Living Restaurant bekeken, bekeken ook

Cesky Krumlov, South Bohemian Region

In Papa's Living Restaurant geweest? Deel je ervaringen!