TripAdvisor

Meer info
vanaf US$ 156,89
Meer info
Beoordeeld op 17 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wat een mooi gebouw! De kleuren en de architectuur zijn gewoon fantastisch. In België hebben wij ook prachtige gebouwen maar dit zie je bij ons niet!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 21 september 2017

25 jaar geleden waren we hier ook, er werd toen veel gerestaureerd,. Dit is echt prachtig geworden. Na zoveel jaar herkenden we niet veel meer, maar dit gebouw wel.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 28 november 2016

Het Premysla Otakara II plein is gelegen in het centurm van de stad. Het is zeer groot, en de gebouwen er om heen zijn fraai tot zeer fraai. Tijdens mijn bezoek was er op het plein een kerstmarkt en dat zag er zeer gezellig uit. Ik weet niet of het door het jaar heen net zo leuk is.

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 4 november 2016 via mobiele applicatie

Het centrum van dit stadje is prachtig. Anderzijds heel erg klein dus niet echt speciaal voor omrijden.

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 5 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het centraal gelegen plein is indrukwekkend om te zien. Er staan mooie gebouwen rondom en en een grote fontein in het midden. Rondom liggen winkels en terrasje waar je voor een klein bedrag iets kan eten of drinken. De overig bezienswaardigheden liggen dicht in de buurt van het plein. Het is best wel druk qua verkeer, dus een aanrader om ergens buiten het centrum te parkeren of het laatste stuk met het openbaar vervoer.

Datum van activiteit: augustus 2016