24 juli 2017 beoordeeld

Heerlijk weekend gehad.
Hadden dit hotel via een Bongobon geboekt - maar dit hebben we nooit gemerkt aan de manier waarop we ontvangen en behandeld werden.

Super aangenaam verblijf gehad.
Vriendelijke ontvangst, prachtige kamer, heerlijk eten en een prachtige wellness.

Hadden ook een massage bijgeboekt - en dit was de kers op de taart!

Voor herhaling vatbaar!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
michel l, Eigenaar van Hotel Thermen Dilbeek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2017

Beste Ruben, dank voor jullie bezoek. Leuk te lezen dat alles naar wens was, we zien jullie graag terug binnenkort!

8 juli 2017 beoordeeld

De thermen Dilbeek is een zeer relaxerende wellness met alle sauna's, douches, stoombad, zwembaden heel kort bij elkaar. De opgietsessies in de sauna's zijn goed, alsook de scrub in het stoombad; De relaxruimtes, de bar en het restaurant zijn echt heel verzorgd en goed.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
michel l, Eigenaar van Hotel Thermen Dilbeek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juli 2017

Beste, dank voor het bezoek en deze recensie. Leuk te lezen dat jullie de installaties waarderen! We vernieuwen de volgende maanden nog heel wat! Graag tot een volgende keer!

8 juli 2017 beoordeeld

Perfect relaxed weekend, sauna in zeer rustige omgeving. We bleven overnachten in een zeer ruime en propere kamer, een aanrader. De keuken is van een zeer hoog niveau, en de porties zeer groot. Zeer vriendelijk en voldoende personeel. Enige minpunten/werkpunten : de rookcultuur die er heerst wordt niet bestreden en de rekening was nogal warrig en onduidelijk.

Kamertip: aanrader voor koppels
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner

Beste Yves, dank voor jullie bezoek en deze recensie. Leuk te lezen dat jullie een aangename tijd hebben doorgebracht bij ons. Voor de rokers is er een aparte ruimte voorzien en alle kamers zijn rookvrij. De kamers op de tweede verdieping hebben een rokersterras. Graag tot een volgende keer!

6 juli 2017 beoordeeld

Wij bezochten De Thermen in Dilbeek met een bongo bon. Wij werden zeer goed onthaalt en de persoon die ons naar de kamer begeleide was zeer vriendelijk en legde ons alles goed uit. De zon was van de partij wat resulteerde in veel volk. De eerste dag konden wij daardoor geen ligstoel bemachtigen. Een geluk dat wij twee dagen hadden en zo de tweede dag toch nog de zon konden meepikken vanuit een ligstoel. De oplegsessie en de scrubsessie zijn zeer leuk om mee te volgen. Het was een zeer uitgebreid ontbijt met alles er op en er aan. Tevens was het was zeer leuk dat je in de mogelijkheid was om zelf een eitje te bakken. Door de warme temperaturen hadden wij ook enige dranken geconsumeerd. Zowel het water van op de kamer als in de cafetaria was 3.5 euro voor een halve liter. Dit vind ik persoonlijk behoorlijk duur voor een flesje water. Zeker op de kamer verwacht ik dit niet zo duur. In de wellness werden onze handdoeken en badjassen vaak ontvreemd wat onaangenaam was om mee te delen aan de balie. Zij maakten hier geen probleem van en bezorgden ons met veel plezier een nieuwe handdoek en badjas. Kortom: Wij hebben een zeer aangenaam verblijf gehad in de Thermen.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
michel l, Eigenaar van Hotel Thermen Dilbeek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2017

Beste Sara, dank voor deze uitgebreide recensie. Leuk te lezen dat jullie een aangename tijd hebben doorgebracht. We hebben alle kapstokken in het complex genummerd om zo een vergissing van badjas/handdoek tegen te gaan. Spijtig genoeg gebeurt het blijkbaar soms nog. We hebben ook nog wat extra stoelen in de tuin bijgezet ondertussen! Alvast bedankt voor het vertrouwen en graag tot een volgende keer!

3 mei 2017 beoordeeld

Het eerste moment moet ik eerlijk zijn dat ik het wat gedateerd uitzag. Vooral de kleedkamers zien er niet meer recent uit. Eenmaal in de sauna vervalt dit gevoel gedeeltelijk. Er zijn voldoende ligzetels (zelfs op een drukke dag). Wat ook opvalt is dat het enorm proper is, zowel de kleedkamers als het saunagedeelte. Ook de sauna's zijn allemaal zeer uniek en groot. Heel mooi ingericht! De slaapkamer is ook prachtig. Leuke verlichting, gezellige stoof, gratis koffie en thee, voldoende badlinnen, ... . Ook het ontbijt was zeker voldoende keuze! Het personeel, zowel aan de balie als in het restaurant, behandelen je correct. Het eten is lekker en de prijzen zijn correct. 2 zeer kleine minpunten: mijn vriendin is 2 keer "lastig gevallen" op 2 dagen. Geen ernstige feiten, maar het is opvallend, omdat wij dit nog nooit meegemaakt hebben in andere sauna's en hier 2 keer op 2 dagen. Daarnaast hebben we 2 keer een ernstige discussie gehoord tussen personeelsleden. Op elke werkvloer is er soms stress of problemen, maar het zou voor iedereen fijner zijn als die "buiten de schermen" opgelost worden.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
michel l, Eigenaar van Hotel Thermen Dilbeek, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017

Beste Joeri, dank voor jullie bezoek en deze mooie recensie. Mijn excuses voor de minpuntjes, ik zal de betrokken personen hierover zeker aanspreken! Dergelijke voorvallen vragen we steeds dadelijk te melden aan de verantwoordelijke, we kunnen dan dadelijk ook de gepaste maatregelen nemen en klanten die ongepast gedrag vertonen worden dadelijk uit de zaak gezet. We zijn blij te lezen dat jullie hebben genoten van de tweedaagse en dat de kamer en thermen jullie hebben bevallen! Graag tot binnenkort.