“Supervriendelijke bediening!”

Plein 12
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 3 van 27 Restaurants in Dilbeek
27 augustus 2020 beoordeeld

Heel lekker gegeten. Allebei een burger genomen. En een supervriendelijke gastvrouw. We komen zeker nog eens terug!

Datum van bezoek: augustus 2020

21 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd top hier !
Super vriendelijke uitbaters en zeker Corona proef ! Ik raad deze plaats zeker aan iedereen aan. Lekker eten, op u gemak aperitieven en lekker nagenieten. Top terras en super ligging.
Tot snel

Datum van bezoek: augustus 2020
25 april 2020 beoordeeld

Lekkere burgers, vooral de vegan classic is een echte aanrader! Ik dacht eerst dat ik per ongeluk een burger met echt vlees aan het eten was, dus zeer geschikt als je een “echte burger” wil.

Datum van bezoek: april 2020
7 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekker! Zeer vriendelijke bediening! Komen zeker terug! Gezellig en niet te groot, niet lang moeten wachten.

Datum van bezoek: maart 2020
9 februari 2020 beoordeeld

Super vriendelijke dame die je ontvangt. Leuke tafeltjes en zeer snelle bediening. Altijd suggestie burgers volgens seizoen. Wij gingen voor de pulled pork en de barbecue, heerlijk. De standaard is groot genoeg, maar hele grote eters kunnen een large versie kiezen! Ook glutenvrije broodjes beschikbaar. Lekkere frietjes en/of slaatje

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die Plein 12 bekeken, bekeken ook

Sint-Martens-Bodegem, Vlaams-Brabant
Dilbeek, Vlaams-Brabant

In Plein 12 geweest? Deel je ervaringen!