“Genieten met grote G”
Beoordeling van Eetcafe De Biecht

Eetcafe De Biecht
Geclassificeerd als nr. 2 van 18 Restaurants in Oudenbosch
Keukens: Nederlands
Beschrijving: Eetcafe met eenvoudige verse producten
23 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig!! Wat hebben wij hier ontzettend lekker gegeten. De eigenaar/kok kookt met zorg alle maaltijden.
Alle aandacht voor iedereen. Ja je moet soms wat langer wachten maar het eten is zo vers en met zorg bereidt dat dat zeker de moeite waard is. De runderhaas smolt op je tong.
Kortom heerlijk eten en een gezelligheid doordat het personeel het onderling ook ontzettend naar zijn zin heeft. Dit geeft een heerlijke sfeer waar ook de dorpspastoor, gezellig een biertje drinkend aan de bar, aan bijdraagt

Datum van bezoek: juni 2021

10 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben na lange tijd weer heerlijk gegeten en gedronken in, wat mij betreft, het gezelligste eetcafe van de regio.
Prima gerechten, carpaccio, spare-ribs en verse zeetong. Vriendelijke bediening en persoonlijke aandacht. Top avond!

Datum van bezoek: juni 2021
6 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond weer heerlijk gegeten. Met vrienden gezellig lang getafeld. De bediening is heel gemoedelijk en gastvrij.
Het eten was uitstekend. De voorgerechten waren erg lekker, zalmcarpaccio, rundercarpaccio en scampi's in look. Met 2 personen hadden wij een chateau briand, welke voortreffelijk was klaargemaakt. Ook de gebakken mosselen en stoofpotje waren om je vingers bij af te likken! Alles wordt vers klaargemaakt waardoor je iets langer moet wachten. Maar dat is zeker de moeite waard, en in goed gezelschap ook geen probleem. Een aanrader als je in Oudenbosch bent.

Datum van bezoek: september 2020
11 juli 2020 beoordeeld

Mijn partner en ik hebben hier genoten van een heerlijke forse chateaubriand. Perfect gebakken, maar ook mooi rosé van binnen. Geserveerd met champignons en frietjes en een frisse salade. Om je vingers bij op te eten. Alles werd begeleid met een lekkere wijn en prima koffie na. Vriendelijke spontane bediening. Eetcafé met restaurantkwaliteit waar je terug blijft komen!

Datum van bezoek: juli 2020
1 juni 2020 beoordeeld

Gezellig sfeer en goed eten voor een nette prijs ,meer heb je toch niet nodig.
Na de crisis gaan we er zeker weer een keer eten.

Datum van bezoek: maart 2020

Reizigers die Eetcafe De Biecht bekeken, bekeken ook

Oudenbosch, Noord-Brabant
Oudenbosch, Noord-Brabant

In Eetcafe De Biecht geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.