“Luxe, vijf sterren waard!”
Beoordeling van Qunci Villas Hotel

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Qunci Villas Hotel
Beoordeeld als nr. 1 van 7 hotels in Mangsit
7 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel ademt klasse. Het is prachtig aangelegd (alles design) en beschikt over 3 infinity pools. Onze douche was overdekt maar toch buiten, zeer leuk. Het personeel is zeer attent en alles is goed georganiseerd. Ontbijten en dineren kan aan tafeltjes met zicht op de zee. Je kan het ontbijt ook gratis naar je kamer laten brengen 's morgens. Het hotel heeft 3 eigen restaurants (aziatisch, italiaans en tapas). De smaken zitten goed maar net zoals het hotel zijn ook de gerechten duur.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner
Scott_Lombok, Owner van Qunci Villas Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2017

Dear Isabelle P,

*Dit hotel ademt klasse * smile.

5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer fijn verblijf. Pluspunten: geweldig restaurant (vooral italiaans restaurant was uitmuntend, maar aan de duurdere kant), mooi kader, 3 prachtig zwembaden, goede spa, vriendelijk personeel. Bedenkingen: er werd voortdurend gewerkt tussen strand en hotel (stenen werden weggeslagen en daardoor constante afvoer van puin). We hebben ook zelden verbinding via wifi kunnen maken. Eten en spa zijn ook aan dure kant (in vergelijking met lokale tips die je op trip advisor kan vinden)

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met een partner

Dear Johan K,

Thank you for your review and sorry about the Wifi. It was really bad for a few days as there was a problem with the electrical cables bringing the internet into the hotel. It took a few days to dig up the cables and replace them. Sorry.

But we hope that you will come back and visit is again.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is dit prachtig. De tuin, de garden villa's, de inrichting, de buitendouche, het uitzicht, het a la carte ontbijt is het beste en meest uitgebreide wat ik ooit heb gekregen; de infinity pools..
maar 1 groot nadeel; er zijn te weinig bedden voor het aantal gasten waardoor je helaas dat nare gedrag krijgt dat iedereen zo vroeg mogelijk een bed claimt met een handdoek. Dat is echt heel jammer. Veel Nederlanders en Franzen. Eten in Italiaans restaurant is top maar niet goedkoop. Evenals de tapas/pizza bar.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie
Scott_Lombok, Owner van Qunci Villas Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2017

Dear Ingrid S,

Thank you for your review and sorry about the day beds at the pool/ocean.

We have more day beds per rooms than most hotels anywhere - Lombok or otherwise. We designed our hotel for this and with 3 large infinity pools on our 150 meter beach front, there is lots of space.

BUT....sometimes we get guests coming from neighboring hotels sneaking in to spend the day at Qunci. We discourage this and looking at the date of your review, just 2 days before we had a guest screaming at my staff that they paid for food and wanted to spend the day at our pool instead of their hotel next door. We dont allow outside guests to use our day beds and I will check into this again. There should be enough lounge chairs for all of our guests.

Otherwise we are glad that you enjoyed your stay at Qunci Villas

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een prachtig hotel! Het ligt direct aan zee en heeft goed onderhouden zwembaden. Ga vanaf 17 uur klaar zitten voor werkelijk een adembenemend zonsondergang.

Het ontbijt is een feest. Je kunt verschillende dingen kiezen en de keus is enorm groot. Alles wordt op een mooie manier geserveerd.

Aan het strand zitten leuke eettentjes en surfscholen. Onze kinderen hebben een ochtend les gehad. Leuk om te doen.

De Spa is ook een aanrader!

Kortom, doen als je in de gelegenheid bent!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie

Dear Marielsk,

Thank you for your review and we hope that you get the chance to come back and visit Qunci Villas again soon.

30 juli 2017 beoordeeld

Wat een fantastisch, klantvriendelijk en attent personeel. Felicitaties aan de chef die voor heerlijke maaltijden zorgt. Top Italiaans restaurant Quali. Ruim ontbijt met ruime keuze.
Logeerden er met het gezin in 2 oceanview suites (3 jongelui 17 j, 20j en 22j) gedurende 4 nachten. Uitrusten in Qunci, een superfijn hotel na een intense rondreis in Bali was een voltreffer ! Liggend aan het zwembad genieten van de sunset, nadien opfrissen in onze buitenbadkamer en dineren in Quali. Life is beautiful ! Dankjewel aan alle personeel van Qunci Villas ! Hope we will return one day.

Kamertip: Hoe hoger, hoe beter !
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
Scott_Lombok, Owner van Qunci Villas Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2017

Dear Nala530,

*Wat een fantastisch, klantvriendelijk en attent personeel. *

We put a lot of attention into staff training and always appreciate it when our guests notice.

30 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een top resort. Een aantal van de topkenmerken die mij het meeste zijn bijgebleven.

- De service is super en het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Je hoeft maar iemand aan te kijken en ze staan voor je klaar. Er is constant voldoende personeel aanwezig dat is echt een pluspunt.
- Het resort is ontzettend mooi ontworpen, ziet er prachtig uit.
- Ontbijt keuze is reuze en kwaliteit is top. Je kunt free of charge het ontbijt laten bezorgen op je terras, heerlijk.
- Het eten is iets duurder dan normaal maar de kwaliteit is erg goed.
- Er zijn ruim voldoende mooie eeltplekjes om overdag en in de avond lekker te eten vlakbij zee.
- Het onderhoud van het resort is top. Ze zijn er elke dag mee bezig.
- Drie fijne zwembaden met genoeg bedden voor iedereen. Je hebt een rookvrij en kindvriendelijke zwembad. Voor ieder wat wils dus.
- De zee ligt pal voor het resort. Je kunt ook een mooie wandeling over het strand maken.

Een paar mindere punten:
- Veel local Food krijg je hier niet
- Tapas bar is niet echt divers
- De moskee in de nacht maakt erg veel geluid, hier moest ik even aan wennen.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
20 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische service. Het lijkt of ze hier gastvrijheid hebben uitgevonden. Mooie tuin, prachtige vormgeving van de kamers en terrassen, de zwembaden, restaurants. Alles in topconditie. Kunstige architectuur en accenten. De kamer heeft geen tv en dat past bij de relaxte omgeving. Absoluut aanrader.

Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Mangsit in overweging
op 1,1 km afstand
Pool Villa Club Senggigi Beach Lombok
op 1,9 km afstand
Sheraton Senggigi Beach Resort
Prijzen weergeven

In Qunci Villas Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Qunci Villas Hotel

Adres: Jl. Raya Mangsit, Mangsit, Senggigi, Lombok 83355, Indonesië
Locatie: Indonesië > West-Nusa Tenggara > Lombok > Senggigi > Mangsit
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Selectie dranken Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 hotel aan het strand in Mangsit
Nr. 1 luxe hotel in Mangsit
Nr. 1 spahotel in Mangsit
Prijsklasse: € 85 - € 175 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Qunci Villas Hotel 4*
Aantal kamers: 75
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Ctrip TA, Agoda, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Qunci Villas Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Qunci Hotel Lombok

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?