Sudamala Suites & Villas Senggigi(Mangsit)
  • Gratis parkeren
Puri Mas Boutique Resort & Spa(Mangsit)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 123 per nacht.

Holiday Resort Lombok(Mangsit)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 89 per nacht.

Diva Lombok Resort(Mangsit)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Cozy Cottages Lombok(Mangsit)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Jeeva Santai Villas(Mangsit)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 166 per nacht.

Katamaran Hotel & Resort(Mangsit)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Jeeva Klui Resort(Mangsit)(Heel veel waar voor je geld!)
TripAdvisor
5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer fijn verblijf. Pluspunten: geweldig restaurant (vooral italiaans restaurant was uitmuntend, maar aan de duurdere kant), mooi kader, 3 prachtig zwembaden, goede spa, vriendelijk personeel. Bedenkingen: er werd voortdurend gewerkt tussen strand en hotel (stenen werden weggeslagen en daardoor constante afvoer van puin). We hebben ook zelden verbinding via wifi kunnen maken. Eten en spa zijn ook aan dure kant (in vergelijking met lokale tips die je op trip advisor kan vinden)

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
Scott_Lombok, Owner van Qunci Villas Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 oktober 2017

Dear Johan K,

Thank you for your review and sorry about the Wifi. It was really bad for a few days as there was a problem with the electrical cables bringing the internet into the hotel. It took a few days to dig up the cables and replace them. Sorry.

But we hope that you will come back and visit is again.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat is dit prachtig. De tuin, de garden villa's, de inrichting, de buitendouche, het uitzicht, het a la carte ontbijt is het beste en meest uitgebreide wat ik ooit heb gekregen; de infinity pools..
maar 1 groot nadeel; er zijn te weinig bedden voor het aantal gasten waardoor je helaas dat nare gedrag krijgt dat iedereen zo vroeg mogelijk een bed claimt met een handdoek. Dat is echt heel jammer. Veel Nederlanders en Franzen. Eten in Italiaans restaurant is top maar niet goedkoop. Evenals de tapas/pizza bar.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Scott_Lombok, Owner van Qunci Villas Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 augustus 2017

Dear Ingrid S,

Thank you for your review and sorry about the day beds at the pool/ocean.

We have more day beds per rooms than most hotels anywhere - Lombok or otherwise. We designed our hotel for this and with 3 large infinity pools on our 150 meter beach front, there is lots of space.

BUT....sometimes we get guests coming from neighboring hotels sneaking in to spend the day at Qunci. We discourage this and looking at the date of your review, just 2 days before we had a guest screaming at my staff that they paid for food and wanted to spend the day at our pool instead of their hotel next door. We dont allow outside guests to use our day beds and I will check into this again. There should be enough lounge chairs for all of our guests.

Otherwise we are glad that you enjoyed your stay at Qunci Villas

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een prachtig hotel! Het ligt direct aan zee en heeft goed onderhouden zwembaden. Ga vanaf 17 uur klaar zitten voor werkelijk een adembenemend zonsondergang.

Het ontbijt is een feest. Je kunt verschillende dingen kiezen en de keus is enorm groot. Alles wordt op een mooie manier geserveerd.

Aan het strand zitten leuke eettentjes en surfscholen. Onze kinderen hebben een ochtend les gehad. Leuk om te doen.

De Spa is ook een aanrader!

Kortom, doen als je in de gelegenheid bent!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie

Dear Marielsk,

Thank you for your review and we hope that you get the chance to come back and visit Qunci Villas again soon.

30 juli 2017 beoordeeld

Wat een fantastisch, klantvriendelijk en attent personeel. Felicitaties aan de chef die voor heerlijke maaltijden zorgt. Top Italiaans restaurant Quali. Ruim ontbijt met ruime keuze.
Logeerden er met het gezin in 2 oceanview suites (3 jongelui 17 j, 20j en 22j) gedurende 4 nachten. Uitrusten in Qunci, een superfijn hotel na een intense rondreis in Bali was een voltreffer ! Liggend aan het zwembad genieten van de sunset, nadien opfrissen in onze buitenbadkamer en dineren in Quali. Life is beautiful ! Dankjewel aan alle personeel van Qunci Villas ! Hope we will return one day.

Kamertip: Hoe hoger, hoe beter !
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Scott_Lombok, Owner van Qunci Villas Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2017

Dear Nala530,

*Wat een fantastisch, klantvriendelijk en attent personeel. *

We put a lot of attention into staff training and always appreciate it when our guests notice.

30 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een top resort. Een aantal van de topkenmerken die mij het meeste zijn bijgebleven.

- De service is super en het personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Je hoeft maar iemand aan te kijken en ze staan voor je klaar. Er is constant voldoende personeel aanwezig dat is echt een pluspunt.
- Het resort is ontzettend mooi ontworpen, ziet er prachtig uit.
- Ontbijt keuze is reuze en kwaliteit is top. Je kunt free of charge het ontbijt laten bezorgen op je terras, heerlijk.
- Het eten is iets duurder dan normaal maar de kwaliteit is erg goed.
- Er zijn ruim voldoende mooie eeltplekjes om overdag en in de avond lekker te eten vlakbij zee.
- Het onderhoud van het resort is top. Ze zijn er elke dag mee bezig.
- Drie fijne zwembaden met genoeg bedden voor iedereen. Je hebt een rookvrij en kindvriendelijke zwembad. Voor ieder wat wils dus.
- De zee ligt pal voor het resort. Je kunt ook een mooie wandeling over het strand maken.

Een paar mindere punten:
- Veel local Food krijg je hier niet
- Tapas bar is niet echt divers
- De moskee in de nacht maakt erg veel geluid, hier moest ik even aan wennen.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner