“Mooi kader met verfijnde bediening”
Beoordeling van Quah Restaurant

Quah Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Mangsit
Keukens: Indonesisch, Mediterraan, Hedendaags
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 juli 2017 beoordeeld

Verse en lekkere visgerechten. Probeer beslist de tonijn. Het vegetarisch gerecht met tofu viel echter wat tegen. Het mooie stijlvolle kader verpakt het geheel met klasse.

Datum van bezoek: juli 2017
Scott_Lombok, Chef van Quah Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2017

Dear Nala530,

Thank you so much for your comment and to appreciate our food and restaurant in general, really sorry for disappoint you on our vegetarian dish,

I think you confuse our Quah Elegant Italian Dining with Quali our Asian & Indonesian restaurant,

Happy Eating!!!!

Qunci Chef

17 december 2015 beoordeeld

Ligging van dit restaurant erg mooi aan zee, maar er blijft weinig Indonesische sfeer over. Mooie gevarieerde kaart en mooi opgemaakte borden. Jammer dat mijn vrouw een voedselvergiftiging opliep, maar dat kan in Indonesië een keer gebeuren.

Datum van bezoek: november 2015
17 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf op Qunci dagelijks gegeten. Vooral op t strand 's avonds geweldige entourage
Probeer het Rendang Beef eens super lekker, mals vlees en n beetje pittig. Ook het ijs als dessert is heel erg lekker. Vooral t passiefruit!! Heerlijk.

Datum van bezoek: november 2015
10 december 2014 beoordeeld

Had gevraagd om not spicy. Hadden ze vergeten....wel duizend excuses alleen moest ik overgeven en mijn avond verpest.

Datum van bezoek: november 2014
24 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons verblijf bij de qunci villas hier heerlijk gedineerd! De tafeltjes direct aan het strand zorgen voor een prachtig plaatje! Super romantisch stekje! Eten was ook super bereid! Hier een heerlijke Carpaccio en verse tonijnsteak gegeten. Voor Indonesië aan de wat duurdere kant, voor nl begrippen prima betaalbaar! Zeker aanrader!

Scott_Lombok, Owner van Quah Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 december 2014

Beste Roel S,

Hartelijk dank voor je aanbevelingen. We hopen je nog eens terug te zien bij Quah bij je volgende bezoek aan Lombok.

Eet smakelijk!

Reizigers die Quah Restaurant bekeken, bekeken ook

In Quah Restaurant geweest? Deel je ervaringen!