Puri Mas Boutique Resort & Spa(Mangsit)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Sudamala Suites & Villas Senggigi(Mangsit)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 193 per nacht.

Qunci Villas Hotel(Mangsit)
  • Gratis parkeren
Katamaran Hotel & Resort(Mangsit)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Holiday Resort Lombok(Mangsit)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Cozy Cottages Lombok(Mangsit)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Gratis parkeren
Jeeva Santai Villas(Mangsit)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 154 per nacht.

Diva Lombok Resort(Mangsit)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
TripAdvisor
16 juni 2017 beoordeeld

5 dagen mogen doorbrengen in dit ronduit prachtige resort voor een trouwerij. In een woord GEWELDIG, wat mooi, wat een service, wat een kamers en villa's, wat een uitzicht. Ook de spa, massages en fitness waren absoluut de moeite waard. Niets was de staf teveel, alles werd tot in de puntjes voor je geregeld en elke dag even vriendelijk. Een mooiere plek voor een huwelijk kun je je niet voorstellen. Op het gras, prieel op het strand, ondergaande zon, dat zegt genoeg. Ooit kom ik hier terug!

Kamertip: Het uitzicht op zee is geweldig vanuit de beachfront suites.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Ricky T, Manager van Jeeva Klui Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2017

Dear Guest,
Thank you for choosing Jeeva Klui Resort for your special occasion. The team is delighted that we surpassed your expectations and that you found the service and products on offer to be first class and you enjoyed it. Our people are the ones that make it happen as they strive each day to ensure our guests carry back fond memories.
We sincerely look forward to seeing you back in the near future in Jeeva Klui and other Jeeva Resorts. Thank you for your lovely comments and for taking the time to review our resort.

Sampai Jumpa dan terima kasih.

Kind Regard,

Ricky Tanza
Resort Manager

28 januari 2017 beoordeeld

Laatste hotel/resort van onze rondreis door Bali en Lombok, maar ook de meest indrukwekkende! Prachtige ligging en decoratie, bijzonder vriendelijk personeel, je voelt je heel welkom en al snel "thuis" door persoonlijke aandacht. Voor ons 40 jarig huwelijk hadden ze ons bed met bloemblaadjes versierd en stond er een taartje klaar. Daarbij nog een brief met welkom en felicitatie en een schaaltje met vers fruit. Verder een geweldige keuken en leuke menu kaart, zelfs voor het ontbijt een paar aparte keuzes. Alles wordt keurig schoon gehouden, de accomodaties zijn geweldig ingericht en de bedden slapen heerlijk! 's Avonds wordt je bed nog even opengeslagen en de klamboe voor je dicht gedaan. Zeker aan te bevelen, doe de kookcursus onder begeleiding van de chef-kok Suhandi! Ik kreeg buiten de leuke les een schort met mijn naam er op, een cocktail en er stond een tafel gedekt waar mijn man en ik het eten tussendoor konden opeten. Daarbij ook niet te vergeten de spa waar je een heerlijke behandeling kunt krijgen in een relaxte omgeveing, ook weer met heel vriendelijk personeel. Al met al een romantische omgeving met lief, vriendelijk en attent personeel die er alles aan doen je hier volledig op je gemak te laten voelen.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Ricky T, Manager van Jeeva Klui Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2017

Dear Simonetijhuis,

Many thanks for your praising review.

We are extremely happy that we could provide you an excellent service in our carefully designed and traditional inspired resort.
Your commending words are much appreciated. We will pass your review to Suhandi our chef de partie who conduct you during cooking class. We are very much looking forward to welcome you back, upon your next visit to other Jeeva Resorts.

Warm greetings from Klui,
Ricky

14 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een van de beste hotels die ik ooit bezocht heb, en dat zijn er erg veel.
Service wordt hier in hoofdletters geschreven.
De medewerkers doen er alles aan de gasten een fantastisch verblijf te bezorgen, dank Ken, Susi, Daniel en Dini.

Het eten is echt fantastisch, zowel het ontbijt, de lunch als diner.
De prijzen liggen hier hoger dan in het centrum van Senggigi, maar de kwaliteit en de service maken dit ruim goed.

Als ik een minpuntje moet noemen: de planken looppaden mogen wel gerenoveerd worden.

Wij komen hier graag nog eens terug !!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Supriyanto S, Owner van Jeeva Klui Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2017

Thank you for your great review! You will be pleased to know that we are now in the process of restoring all the walkways. We hope to see you again at Jeeva Klui!

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier ontzettend genoten, mooi hotel met een geweldig uitzicht over de oceaan! De kamers zijn super luxe met een mega bed en een buitendouche! Klein puntje, wij vonden de prijs / kwaliteit van het eten niet kloppen en wij vonden het soms iets te overdreven dat het personeel continue je naam zegt. Verder top!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
Supriyanto S, Owner van Jeeva Klui Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2016

Thank you for your review. There are lots of good dining options in Sengiggi and we encourage our guests to explore the area around Jeeva Klui. We hope too you again at Jeeva Klui!

28 augustus 2016 beoordeeld

rustig, mooi ook voor gezinnen met oudere kinderen ronduit een schitterend resort
eten en service perfect
goeie balinese massage
goeie uitvalbasis om Lombok te bezichtigen
hopelijk blijft die streek wat minder toeristisch belast

Kamertip: zicht op de oceaan een must
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie