“Enorm genieten in mooie stijlvolle omgeving”
Beoordeling van Jeeva Klui Resort

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Jeeva Klui Resort
Beoordeeld als nr. 2 van 7 hotels in Mangsit
5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijke dagen doorgebracht met onze 3 zonen. Volop genoten van de gastvrijheid, stijlvolle ambiance, zeer mooie kamers (verbleven zowel in de Amra villa als in de kamers met zeezicht, zou niet de kamers met gedeeltelijk zeezicht boeken). Heerlijk zwembad, fijne bedjes, prachtig uitzicht, heerlijk eten. Goede spa en massage. 1 avond geweldig Balinees buffet. Je blijft foto's maken!

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
Ricky T, Manager van Jeeva Klui Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 augustus 2017

Beste gast,
Bedankt voor de tijd om deze gedetailleerde beoordeling van je recente verblijf in Jeeva Klui te schrijven. Uw complimenterende woorden over uw vakantie doorgebracht met ons zetten een grote glimlach op onze gezichten!
Wat kunnen we meer vragen als gasten die nooit naar hetzelfde hotel teruggaan, niet kunnen wachten om terug te keren naar Jeeva Klui? We zijn verheugd dat dit het precieze geval was met u en alle factoren die uw verblijf opmerkelijk maken, wordt zeer gewaardeerd.
Dank u, om ons de gelegenheid te geven om uw vakantie onvergetelijk te maken en we verwelkomen u en uw familie snel binnenkort!
Vriendelijke groeten,
Ricky Tanza
Resort Manager

16 juni 2017 beoordeeld

5 dagen mogen doorbrengen in dit ronduit prachtige resort voor een trouwerij. In een woord GEWELDIG, wat mooi, wat een service, wat een kamers en villa's, wat een uitzicht. Ook de spa, massages en fitness waren absoluut de moeite waard. Niets was de staf teveel, alles werd tot in de puntjes voor je geregeld en elke dag even vriendelijk. Een mooiere plek voor een huwelijk kun je je niet voorstellen. Op het gras, prieel op het strand, ondergaande zon, dat zegt genoeg. Ooit kom ik hier terug!

Kamertip: Het uitzicht op zee is geweldig vanuit de beachfront suites.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
Ricky T, Manager van Jeeva Klui Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2017

Dear Guest,
Thank you for choosing Jeeva Klui Resort for your special occasion. The team is delighted that we surpassed your expectations and that you found the service and products on offer to be first class and you enjoyed it. Our people are the ones that make it happen as they strive each day to ensure our guests carry back fond memories.
We sincerely look forward to seeing you back in the near future in Jeeva Klui and other Jeeva Resorts. Thank you for your lovely comments and for taking the time to review our resort.

Sampai Jumpa dan terima kasih.

Kind Regard,

Ricky Tanza
Resort Manager

28 januari 2017 beoordeeld

Laatste hotel/resort van onze rondreis door Bali en Lombok, maar ook de meest indrukwekkende! Prachtige ligging en decoratie, bijzonder vriendelijk personeel, je voelt je heel welkom en al snel "thuis" door persoonlijke aandacht. Voor ons 40 jarig huwelijk hadden ze ons bed met bloemblaadjes versierd en stond er een taartje klaar. Daarbij nog een brief met welkom en felicitatie en een schaaltje met vers fruit. Verder een geweldige keuken en leuke menu kaart, zelfs voor het ontbijt een paar aparte keuzes. Alles wordt keurig schoon gehouden, de accomodaties zijn geweldig ingericht en de bedden slapen heerlijk! 's Avonds wordt je bed nog even opengeslagen en de klamboe voor je dicht gedaan. Zeker aan te bevelen, doe de kookcursus onder begeleiding van de chef-kok Suhandi! Ik kreeg buiten de leuke les een schort met mijn naam er op, een cocktail en er stond een tafel gedekt waar mijn man en ik het eten tussendoor konden opeten. Daarbij ook niet te vergeten de spa waar je een heerlijke behandeling kunt krijgen in een relaxte omgeveing, ook weer met heel vriendelijk personeel. Al met al een romantische omgeving met lief, vriendelijk en attent personeel die er alles aan doen je hier volledig op je gemak te laten voelen.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Ricky T, Manager van Jeeva Klui Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 maart 2017

Dear Simonetijhuis,

Many thanks for your praising review.

We are extremely happy that we could provide you an excellent service in our carefully designed and traditional inspired resort.
Your commending words are much appreciated. We will pass your review to Suhandi our chef de partie who conduct you during cooking class. We are very much looking forward to welcome you back, upon your next visit to other Jeeva Resorts.

Warm greetings from Klui,
Ricky

14 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een van de beste hotels die ik ooit bezocht heb, en dat zijn er erg veel.
Service wordt hier in hoofdletters geschreven.
De medewerkers doen er alles aan de gasten een fantastisch verblijf te bezorgen, dank Ken, Susi, Daniel en Dini.

Het eten is echt fantastisch, zowel het ontbijt, de lunch als diner.
De prijzen liggen hier hoger dan in het centrum van Senggigi, maar de kwaliteit en de service maken dit ruim goed.

Als ik een minpuntje moet noemen: de planken looppaden mogen wel gerenoveerd worden.

Wij komen hier graag nog eens terug !!

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Supriyanto S, Owner van Jeeva Klui Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 januari 2017

Thank you for your great review! You will be pleased to know that we are now in the process of restoring all the walkways. We hope to see you again at Jeeva Klui!

25 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier ontzettend genoten, mooi hotel met een geweldig uitzicht over de oceaan! De kamers zijn super luxe met een mega bed en een buitendouche! Klein puntje, wij vonden de prijs / kwaliteit van het eten niet kloppen en wij vonden het soms iets te overdreven dat het personeel continue je naam zegt. Verder top!

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Supriyanto S, Owner van Jeeva Klui Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 oktober 2016

Thank you for your review. There are lots of good dining options in Sengiggi and we encourage our guests to explore the area around Jeeva Klui. We hope too you again at Jeeva Klui!

28 augustus 2016 beoordeeld

rustig, mooi ook voor gezinnen met oudere kinderen ronduit een schitterend resort
eten en service perfect
goeie balinese massage
goeie uitvalbasis om Lombok te bezichtigen
hopelijk blijft die streek wat minder toeristisch belast

Kamertip: zicht op de oceaan een must
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
15 augustus 2016 beoordeeld

We hadden een heel aangenaam verblijf in het resort. We vonden de typische stijl van de kamers erg mooi. We logeerden in een huisje met een terras en een privézwembadje . Het contact met het personeel was heel gemoedelijk en persoonlijk. Lekker eten en heel goede bediening. Het hotel is echt een aanrader !

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
Supriyanto S, Owner van Jeeva Klui Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 augustus 2016

Thank you for the review! Happy Travels!

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Mangsit in overweging
op 1,1 km afstand
777 beoordelingen
op 3 km afstand
Sheraton Senggigi Beach Resort
Prijzen weergeven

In Jeeva Klui Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Jeeva Klui Resort

Adres: Jl. Klui Raya no. 1, Mangsit, Senggigi, Lombok 83355, Indonesië
Telefoonnummer:
Locatie: Indonesië > West-Nusa Tenggara > Lombok > Senggigi > Mangsit
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 2 hotel aan het strand in Mangsit
Nr. 2 luxe hotel in Mangsit
Nr. 2 spahotel in Mangsit
Prijsklasse: € 82 - € 235 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4,5 ster(ren) — Jeeva Klui Resort 4.5*
Aantal kamers: 35
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, Ctrip TA, Agoda en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Jeeva Klui Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Jeeva Klui Hotel Mangsit

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?