“Een aanrader!”
Beoordeling van 'T Fornuizeke

'T Fornuizeke
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Melle
1 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker eten, vlotte bediening, gezellige sfeer. Leuk om met een groep vrienden naartoe te gaan, maar evengoed met familie of als stelletje.

20 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerst en vooral een pluim voor de gastvrijheid . Als er een zesde ster kon toegewezen worden ,verdiende deze dame zeker er èèn van . Ze heeft werkelijk oog voor elk detail en geeft u als gast een warm welkom zoals u nog zelden aantreft . Het eten was verfijnd en overvloedig zelfs voor de grootste eters onder ons . De wijnkeuze was ook goed gebalanceerd en was zo te horen naar ieders tevredenheid . Het was een onvergetelijk moment van een communiefeest ,en dit team heeft dat uitstekend tot een einde gebracht . Bravo aan iedereen .

6 september 2020 beoordeeld

Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw. Mooi en gezellig interieur. Wij kregen een mooi plaatsje toegewezen. Eenmaal aan tafel, kreeg mijn echtgenote die met haar voet in het gips lag, spontaan een bankje om haar voet en been op te laten rusten. Een zeer uitgebreide kaart. Wij hadden voor het suggestiemenu gekozen wat een echte aanrader is wegens prijs kwaliteit.
Mijn zoon die geen witloof lust, kreeg onmiddellijk een ander ingredient voorgesteld. Alle producten zijn vers en smaakten overheerlijk!

11 februari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant....prijs kwaliteit oké...vriendelijke bediening...goede ligging...parkeermogelijkheden ok

Datum van bezoek: februari 2020
11 februari 2020 beoordeeld

Een gezellig restaurant en heel vriendelijk personeel. Het eten is heel lekker en je komt niets te kort.

Datum van bezoek: februari 2020

Reizigers die 'T Fornuizeke bekeken, bekeken ook

Gent, Oost-Vlaanderen
Heusden, Oost-Vlaanderen

Melle, Oost-Vlaanderen
Merelbeke, Oost-Vlaanderen

In 'T Fornuizeke geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.