“Terrasje pakken”
Beoordeling van Llev

Llev
Geclassificeerd als nr. 11 van 16 Restaurants in Middelharnis
Beschrijving: We are a beautiful restaurant at the port of Middelharnis. We like to serve wine, coffee and some other drinks. We also have a small selection of beers. You can take breakfast, lunch or dinner on our atmospheric terrace with a view to the harbour of Middelharnis.
3 weken geleden beoordeeld

De koffie en het gebak was lekker. Daarna een uur gewacht tot personeel kwam. We moesten zelf vragen naar de menukaart en ook om af te rekenen. We wilden meer bestellen maar, omdat er geen personeel kwam zijn we weg gegaan.

Datum van bezoek: augustus 2021

29 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, ontspannen sfeer en goed betaalbaar. Hier met mijn vriendin gegeten op dinsdag en daarna nog een keer ontbeten met mijn ouders.

Datum van bezoek: juni 2021
10 juli 2021 beoordeeld

Mooie wijnen. Veel keuze. De kaart is alleen niet uitgebreid genoeg. Dinerkeuze is te weinig en borrelhap kan ook uitgebreider.

Datum van bezoek: juli 2021
4 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi terras aan de haven in Middelharnis.
Vriendelijk personeel, leuke wijnkaart en lekkere hapjes. Heerlijk genoten nu het weer kan

Datum van bezoek: juni 2021
8 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke lunch op een mooi terras aan de haven van Middelharnis. Lekkere koffie die goed op temperatuur is. 12 uurtje met lekker vers brood. Vriendelijk personeel. Aanrader.

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Llev bekeken, bekeken ook

Middelharnis, Zuid-Holland

Middelharnis, Zuid-Holland

In Llev geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.