“Genoten”
Beoordeling van Gastrobar Déjà Vu

Gastrobar Déjà Vu
Geclassificeerd als nr. 5 van 310 Restaurants in Ronda
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreid allerlei tapas gegeten. Erg originele presentatie. Verfijnde smaak. Klein maar gezellig plekje. Grote porties.

23 mei 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, niet duur voor het eten wat je krijgt. Kleine feestjes op het bord vol met smaak en gelukkig anders dan de miljoenen tapas bars in Spanje.
Hele fijne en lieve gastvrouw.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten in dit hele kleine restaurant. Eten is van goede kwaliteit.
Restaurant wordt door 2 personen (1 bediening, 1 kok) gerund. Bijzonder :)

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier gekomen vanwege de goede beoordelingen. Die waren niet overdreven. Het is een heel klein restaurantje. De vriendelijke bediening werd door een persoon gedaan. Ons werd aangeraden om de rode tonijn te nemen, met daarbij een heerlijk glas witte wijn. Daar hebben we geen spijt van gehad. Wat was dat lekker. Toe appelcrumble met ijs. Ook heel erg lekker.

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ieniemienie restaurant maar super goed eten.
Als voorgerecht hebben wij allebei uiensoep genomen......als verrassing was dit niet de uiensoep zoals wij die kennen.
Deze soep was zeeeer speciaal en erg lekker een aanrader.
Als hoofdgerecht had ik spaghetti carbonara en ook hier werd ik enorm verrast gewoon heerlijk mijn lieve vrouwtje had risotto ook deze was zeer verrassend.

Reizigers die Gastrobar Déjà Vu bekeken, bekeken ook

In Gastrobar Déjà Vu geweest? Deel je ervaringen!