“Great!”

La Cascada Restaurant & Bar
Geclassificeerd als nr. 18 van 317 Restaurants in Ronda
Keukens: Internationaal
13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben gegeten in een gezellige binnentuin, gereld via La Perla Blanca. Gestart met bijzonder aperitief Mojito met meloen en Sangria vh huis. Daarna mooi voor- en hoofdgerecht gehad. Aan te bevelen bruchetta en de sizzling garnalen met chilli pepers en knoflook. Zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: juni 2018

25 februari 2018 beoordeeld

Fantastische maaltijd genoten met alleraardigste Nederlandse uitbaters. Echt een aanrader om carne d'avilla te bestellen. Het was heerlijk. Goed advies gekregen om de juiste wijn hierbij te drinken.

Datum van bezoek: februari 2018
4 februari 2018 beoordeeld

Omdat wij laat aan kwamen in het hotel hebben we er voor de eerste dag gegeten en dat beviel zo goed dat we er ook tijdens de andere dagen van ons verblijf heel lekker hebben gegeten.

Datum van bezoek: april 2017
15 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk, gedineerd op een mooie locatie, bij een door een gezellige, enthousiaste en in persoonlijke sfeer aangestuurde Engelse dame Hotel/ Restaurant.
Zeker het terugkomen waard.

Datum van bezoek: oktober 2017
Bedank T. S
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 2 avonden na elkaar geweest. De eerste keer op aanraden van de eigenaars van de B&B waar we logeerden. Op maandag was het tapas: dat was ons goed meegevallen. Dus de avond er na terug gekeerd voor de menu. En opnieuw niet ontgoocheld: prima eten, een heel vriendelijk ontvangst en bediening.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die La Cascada Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

In La Cascada Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!