Beoordeeld op 16 juni 2017 via mobiele applicatie

Erg gezellig klein hotelletje midden in Ronda. Gastvrouw was zeer vriendelijk en gastvrij. Omdat we met 2 kleine kinderen waren, bood ze ons een ruimere kamer aan voor oorspronkelijke prijs. Kamer was rustig, koel en ruim. Absolute aanrader!

Datum van verblijf: juni 2017
hotelronda, Propietario van Hotel Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2017

Buenas tardes Jules,
Muchas gracias por su comentario. Su visita y la de sus encantadores niños nos llenó de alegría.
Recordaremos siempre su visita.
Lara

Beoordeeld op 4 maart 2016

Hier wordt je echt als een gast ontvangen door 2 zeer aardige dames. Hotelletje is klein maar heel rustig. S morgens staat er ontbijt voor je kamerdeur met verse aardbeien.
De eigenaresse spreekt Engels en helpt je graag.

Datum van verblijf: februari 2016
hotelronda, Propietario van Hotel Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2016

Buenos días Klein,
estamos muy agradecidos por sus palabras.
Nuestros objetivos son que nuestros clientes disfruten de Ronda y estén satisfechos con nuestro hotel.
Sus palabras sobre el nuestro establecimiento, personal y el desayuno son muy bonitas.
Muchas gracias
LARA

Beoordeeld op 9 juni 2015

Wat een fijn hotel middenin Ronda met op loopafstand de belangrijkste bezienswaardigheden.
Perfecte service en behulpzaam is de aardige eigenaresse.
Schone kamer goed van formaat met fijne bedden.
Aan te bevelen!

Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 15 maart 2015

Alles is tot in de puntjes verzorgd. Zeer vriendelijke gastvrouw . Zeer centrale ligging. Ideaal om het stadje te bezoeken. Het uitgebreide ontbijt wordt op de kamer geserveerd. Heerlijk verblijf gehad. Ik kan het aan iedereen sterk aanbevelen.

Datum van verblijf: maart 2015
  • Reistype: Reisde alleen
hotelronda, Propietario van Hotel Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2015

Dear Erwin,
thank you for your kind words. All this sounds very wll.
The pleasure was all ours.
Soledad
Hotel Ronda

Beoordeeld op 25 januari 2015

Hotel Ronda ligt in het hart van de oude stad van het gelijknamige dorp. Het was wel even zoeken, maar na enig manouvreren door de smalle straten vonden we het toch snel. De ontvangst was allerhartelijkst, het lossen van de bagage kan voor de deur en daarna kan je naar keuze de auto ofwel gratis parkeren, een minuut of vijf verderop, ofwel de parkeergarage opzoeken voor € 10,00 per dag. Het hotel ademt rust en vriendelijkheid. De kamers zijn prima en de bedden zijn werkelijk uitstekend, opgemaakt met een heerlijk dekbed waar je in Spanje toch nog vaak dekens tegen komt. Het ontbijt wordt op de gewenste tijd naar de kamer gebracht en is uitgebreid. Verse sinaasappelsap, fruit, kaas, wordst, jam en nog een klein koekje. Meer kan je eigenlijk niet wensen. Wij hebben het hier uitstekend naar onze zin gehad en we zouden iedereen dit hotel aanraden.

Datum van verblijf: januari 2015
hotelronda, Propietario van Hotel Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 februari 2015

Thank you for your comment about our Hotel Ronda: Staff, rooms, location, blankets....Your opinion helps us to improve our services.
S. Lara