Beoordeeld op 24 juli 2017 via mobiele applicatie

Een leuk klein simpel hotel. Schoon, goedkoop en goede locatie met alles op loopafstand. Aan de overkant lekker ontbijten voor een paar euro. Perfect hotel voor als je alleen een slaapplek nodig hebt.

Datum van verblijf: juni 2017
HOTEL_SANCAYETANO, Recepción van Hotel San Cayetano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2017

Dear Customer,
Thanks for your comment and punctuation, we work to improve. Regards

Beoordeeld op 17 december 2016

Vriendelijk personeel en inchecken ging heel snel en soepel.
We hadden een erg kleine kamer, maar voor een enkele nacht was het goed te doen. Geheel is wat gedateerd, maar voor de prijs die wij betaalden alleszins acceptabel.

Datum van verblijf: december 2016
Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Erg net hotel op een leuke locatie in het dorpje. Leuke ontbijtbarretjes in de straat waar je kunt ontbijten vanaf €1,80. Enige punt van aandacht is dat het hotel een beetje gehorig is, was niet storend.

Datum van verblijf: oktober 2016
HOTEL_SANCAYETANO, Javier van Hotel San Cayetano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2016

Beste Dirk-Jan S.
Hartelijk dank voor uw reactie en de uitstekende rating. Wij betreuren het dat het geluid een probleem in uw verblijf is geweest, maar dat was omdat we zijn het verbeteren van onze faciliteiten om het ontbijt buffet service aan onze klanten te bieden en was de normale lawaai van de assemblage machines. Wij betreuren het ongemak veel. Wij hopen dat u ons bezoekt in de toekomst.
Met vriendelijke groeten.
Hotel San Cayetano **

Beoordeeld op 26 april 2016

Klein hotel met een goede ligging in het centrum van Ronda. Receptie was vriendelijk. De kamer had matige bedden met wat vlekken in het beddengoed. De badkamer was krap. Het hotel heeft weinig tot geen faciliteiten, maar daar is de prijs ook naar. Voor een nachtje prima.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 1 juli 2015

Leuk klein hotel op een gunstige locatie dicht bij de oude stad. Schone kamers, vriendelijk personeel, weinig faciliteiten. Zoals in veel oude Spaanse stadjes is het hotel wat lastig te vinden en te bereiken. Openbare parkeergelegenheid (garage) op ca. 600 m van hotel. Kosten 8,50 per dag. Voor een verblijf van een of enkele dagen prima keuze.

Datum van verblijf: juli 2015
HOTEL_SANCAYETANO, RECEPCIÓN van Hotel San Cayetano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2015

Dear Guest,

Firstly, thank you so much for dedicate your time to share a review on Tripadvisor. We hope you stay has been nice and especially that you have enjoyed your visit to Ronda.
Looking forward to have you here again,

Best Regards

Hotel San Cayetano