Beoordeeld op 26 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel straalde gezelligheid uit van bij aankomst. Het is zéér centraal gelegen, zowel naar Ronda toe als naar de witte stadjes toe.
Het is een oase van rust ondanks dat er af en toe een trein langs komt.
Pluspunt je kan er s'avonds lekker eten en een glas drinken.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 4 juli 2019 via mobiele applicatie

Wat een mooie plek om te zijn. Klein maar voorzien van alle gemakken. Een heerlijk bed, ruime kamer, lekker zwembad (wel nodig in Andalusië) dicht bij Ronda. Zeer vriendelijke mensen die je ten allen tijde tot je dienst staan. Zeker een aanrader voor een verblijf in de regio Ronda. Prima ontbijt, wel slechts maar 1 soort brood. s’ avonds eten van de BBQ.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 23 september 2018 via mobiele applicatie

Wij werden gastvrij ontvangen door vriendelijke eigenaresse, met drankje.
Fijne rustige locatie met restaurant en zwembad. Tevens parkeerplaats, die Savonds gesloten wordt. Ideaal hotel in de buurt van Stad Ronda.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 3 september 2018

Ideaal gelegen om Ronda te bezoeken. Rustig gelegen. Ruime parking. Gezellig, pitoresk hotel. Mooie, ruime kamers. Proper.Hartelijke ontvangst.Restaurant aanwezig en gezellig terras. Lekkere keuken !

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 18 juni 2018

heel vriendelijk onthaal door sympathieke Maria,ruime knusse kamer met zicht op tuintje en zwembad die uitdagend aangelegd is omringd door flashi stoeltjes en relax zetels
super vriendelijke eigenaars,voelen ons onmiddellijk thuis bij ons vrienden
ruim ontbijt met de vraag of er thee of allerhande eier gerechten moeten zijn....nunca para nosotros...
s'avonds genieten van super lekker eten,lonkend naar een

Kamertip: ruime kamer met gezellig arabisch bad
Datum van verblijf: juni 2018