Beoordeeld op 5 september 2017 via mobiele applicatie

Er werd goed Engels gesproken. Duidelijke instructies. Kamer is royaal. Thee-en koffie mogelijkheid op de kamer. Zeer schoon. Parkeren verderop tegen speciaal dagtarief. Leuk dakterras met schaduw ook. Frisdrankenautomaten om niet mis te grijpen. Eenvoudig ontbijt. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: september 2017
Florentina D, Gerente van Hotel San Francisco - Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2017

Dear Sir,

Thank you for sharing your experience at our hotel. We are glad to hear that you enjoyed your stay as well as our hotel and services. We hope to welcome you any time soon again.

Beoordeeld op 11 juli 2017

Mooie gelegen midden in centrum, prima hotel. Is eenvoudig hebben alleen ontbijt. Maar veel eetgelegenheden op loopafstand!! Verder prima kamers, meeste kamers zijn onlangs opgeknapt. Is een prima uitvals basisvoor fietsliefhebbers. De Omgeving van Ronda is prachtig om te fietsen. In het Hotel is een fiets kelder aanwezig.

Datum van verblijf: mei 2017

Dear Mr. hein56,

Thank you for sharing your experience at our hotel. We are pleased to know that your stay was up to your expectations and that you were satisfied with our services. We are also thankful for your positive feedback. It has been our pleasure to host you and we hope to welcome you again any time. Thank you for choosing us.

Beoordeeld op 23 juni 2017 via mobiele applicatie

Hier een aantal nachten verbleven omdat we in alle rust dit stadje wilden bezoeken. Dit hotel heeft alles wat je nodig hebt om prima te kunnen slapen, goed werkende airco, prima bedden en een goede douche. Aandachtspunt is de gammele, lekkende douche cabine. Verder prima WiFi, koffie-en thee, waterkoker en bovendien een goed ontbijtbuffet voor een budget-hotel!

Datum van verblijf: juni 2017

Dear Mr. Travelforahappylife,
Thank you for sharing your experience at our hotel. We are glad you enjoyed your stay and thank you for you positive feedback. It has been our pleasure to welcome you and we hope to do it again any time.

Beoordeeld op 17 oktober 2016 via mobiele applicatie

Prima betaalbaar adres in het centrum. Goede bedden en alles op loopafstand. Leuk dakterras.
Hadden per ongeluk geen ontbijt geboekt. Dus koffie etc los bested , was nog heel goedkoop. Ook late incheck en tips voor restaurants.

Datum van verblijf: oktober 2016
Florentina D, Gerente van Hotel San Francisco - Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2016

Dear Mr. Donbats

Beoordeeld op 15 maart 2016 via mobiele applicatie

Aan de buitenkant ziet het er wat vervallen uit en van binnen is alles sterk verouderd. Bloementegeltjes op de badkamer een oud toilet, geen afzuiging en bruine tegels op de vloer. Op de kamer is geen kluisje en de tv is eigenlijk een computerscherm. De bedden zijn wel goed en schoon, de badkamer kon wel een nieuwe poetsbeurt gebruiken. Je hebt er weinig plaats om je spullen neer te zetten en op de 2 persoonskamer staat maar 1 stoel.
Het ontbijt is beperkt, geen eieren en de keuze uit beleg is beperkt op 4 soorten.
Dit hotel is prima voor een nacht of 2, en alleen als je er niet hoeft te zijn overdag. De service is goed, erg vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: maart 2016
Florentina D, Gerente van Hotel San Francisco - Ronda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2016

Dear Mr. Joost_uit_Echt

Thank you for sharing your experience at our hotel. We are sorry to know that you did not find your stay up to your expectations. We appreciate your feedback. We have taken good note of your comments and we will take them into consideration in order to improve.

Florentina Delgado, Manager, Hotel San Francisco, Ronda