Beoordeeld op 28 augustus 2019

Geweldige ontvangst :-) Terugkeer na meer dan tien jaar, zelfde art-hotel sfeer, helaas 's avonds geen (free)bar meer en daarom weinig gebruik gemaakt van alle unieke zithoekjes en terrassen. Goed ontbijt en zeer vriendelijk personeel. Locatie is perfect startpunt om Ronda en omgeving te bezoeken

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 1 oktober 2018

Alhoewel de beoordelingen over dit Hotel uitermate goed zijn moet ik zeggen dat ik het aardig vond, maar feitelijk meer een perfecte B&B als een Hotel. Toegegeven, het ontbijtbuffet is er mat wat extra's maar voor de rest is alles werkelijk zelfbediening, waarbij de drankjes zijn inbegrepen.
Het heeft inderdaad iets lievelijks alle verschillende kamers, de airco is goed, maar vond de kamer allesbehalve fris ruiken. De ligging is daarentegen fantastisch op net 10 minuten wandelen van Plaza de Espana en voor een paar nachtjes prima met daarbij een klein en fris zwembad.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 20 juni 2018

Erg leuk en bijzonder hotel. De kamer was netjes en er heerste een fijne sfeer in het hotel. De kok maakt heerlijke ontbijtjes voor je klaar met de nodige humor en aandacht. Door de gezellig hotelbar was er ook een hele leuke sfeer met de andere gasten en leer je leuke mensen kennen. Een echte aanrader!!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 22 december 2017

Wat een super fijn Hotel in Ronda. Wij zaten in de toren kamer wat eigenlijk een 3 verdieping tellende toren is met het bed op de bovenste verdieping, balkonnetje eraan vast met een schitterend uitzicht op het hotel zelf en Ronda eromheen. Je kan hier de hele dag gratis drankjes pakken en het ontbijt is absoluut fantastisch. Ze hebben een eigen biologische Finca en die producten worden gebruikt om de lekkesrte dingen te maken die je bij het ontbijt kan pakken cq. bestellen. Aanrader

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 1 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wat een leuk adres in oude stad van Ronda. Lekker gelunched op patio achter met tafels gemaakt van surfplanken. Je komt hier de ene na de andere verrassing tegen. Lunch was prima en de bediening allerhartelijk. Een minpuntje: de witte wijn en rosé waren matig. De rode wijn was top.

Datum van verblijf: oktober 2017