Beoordeeld op 14 augustus 2015

Hotel is uniek ingericht. Veel zithoekjes. Leuk klein zwembad. Ontbijt superdeluxe.
Kamers (superior) prima. Gratis drankjes van de bar groot pluspunt.
Ligging super tov alle bezienswaardigheden van Ronda. Prima parkeerplaats te vinden.
Ik wil toch twee minpunten benoemen: het pand is zeer gehorig, zowel voor geluiden van binnen als van buiten. Doorspoelen wc's, pratende mensen beneden, alles is te horen. Zeker geen kamer aan de straatkant boeken, als een auto langsrijdt is het net of deze in je kamer rijdt, zo veel lawaai.
2e is de harde bedden en kussens (hoewel we op verzoek de 2e nacht een iets zachter kussen kregen) 2 nachten van onze 18 daagse rondreis hebben we hier het slechtste geslapen, wel jammer van het leuke geheel.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 10 augustus 2015

Ontzettend leuk hotel met zeer unieke inrichting. Veel bijzondere kunstobjecten in openbare ruimtes en kamers. De bar, waar je je eigen biertje kan tappen of ander drankje kunt inschenken, is een hele leuke toevoeging!

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 20 mei 2015

Een keurig, schoon en creatief hotel, zeer verrassend. Het top ontbijt werd verzorgd door een enthousiaste kok.
Leiding van het hotel spreekt wel gebrekkig engels.
Leuke tips over uitgaan on cultureel centrum van oude stad en lekker Tapas eten bij San Francisco

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 16 juni 2014 via mobiele applicatie

Je kijkt je ogen uit in dit hotel. Alles is anders. Volgens ons gemaakt en ontworpen door creatieve geesten. Ligt net iets buiten het drukke centrum en dat is prima. Je kunt je auto zonder parkeergeld makkelijk kwijt. De bar is open. Je kunt van alles zelf pakken. Het ontbijt is voortreffelijk! Het heeft ons verblijf tot een succes gemaakt.

Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 10 juli 2012 via mobiele applicatie

Fijne locatie; je loopt zo de oude stad in.
Hotel met hele originele aankleding! Check de foto's (en hun video op YouTube)
Top ontbijt. Worden zelfs eieren met verse ingrediënten en crepes voor je gebakken.
Diverse coole relax ruimtes en ook buiten veel zitjes. Waarvan een aantal met prachtig uitzicht.
Drankjes zijn gratis, je kan zelfs eigen biertjes tappen.
Uniek hotel!

Datum van verblijf: juli 2012