Beoordeeld op 24 mei 2018 via mobiele applicatie

Schilderachtige plek vlakbij Ronda en Grazalema. Prima kamer, lekker bed en goede douche. Heerlijk ontbijt met lokale specialiteiten. Mooie tuin met zwembad en ligbedden. Er is mogelijkheid om ‘s avonds te eten. Prijs kwaliteit verhouding is een beetje scheef, voor 30 euro voor een driegangendiner exl drank zijn er in de omgeving goede alternatieven. Prima uitvalsbasis om mooie wandelingen te maken in de prachtige natuur.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 14 augustus 2016

Mooie landelijk gelegen, authentieke locatie. Gemoedelijke sfeer. Kleinschalig wat heerlijk is deze omgeving. Supervriendelijke eigenaresse met goede aanbevelingen voor de omgeving. Behulpzaam bij het regelen van activiteiten. . Prima ontbijt en ruime en schone kamers. Top!!

Kamertip: Mooie kamer, direct aan het zwembad.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 26 maart 2016 via mobiele applicatie

Een 5-tal jaren geleden waren wij hier al, en omdat het ons toen zo goed is meegevallen hebben we hier terug geboekt ... en we hebben het ons zeker niet beklaagd.
Ideale uitvalsbasis voor wandeltochten of rondritten in de buurt en/of bezoeken aan Grazalema, Ronda, en de verschillende Pueblos Blancos.
Op 15' rijden ben je in Ronda langs een gemakkelijke weg.
Zeer rustig gelegen, mooie locatie, prachtig zwembad met. lounge, goed ontbijt, mogelijkheid om er 's avonds te eten aan democratische prijzen.
Er is een bar waar je je kan bedienen van aperitieven, flesje wijn, frisdranken, etc ....
Zeer vriendelijke gastvrouw die je heel wat weet te vertellen over de bezienswaardigheden in de omgeving en ook zeer goede tips geeft wat goede restaurants betreft.
De kamers hebben een gezellig terras en in de tuin en pool-area zijn diverse leuke plekjes om te verpozen, een boek te lezen of te genieten van de zon.
Kamers zijn zeer proper met toiletartikelen, airco, etc ....
Alleszins keren wij hier terug wanneer wij deze streek nog eens bezoeken.

Datum van verblijf: maart 2016
Beoordeeld op 12 november 2015 via mobiele applicatie

Prachtige plek, rust, zwembad, ruime kamers. Eerlijke bar & ontzettend vriendelijke gastheer & vrouw. Ronda is vlakbij waar je heerlijk kan dineren. Bij d'r Cortijo kan je ontbijten en dineren. Omgeving is prachtig om te wandelen en te genieten van het mooie uitzicht.

Datum van verblijf: april 2015
Beoordeeld op 9 juni 2015

Mooi gelegen. Wel heel basic: geen airco, verouderde inrichting, simpele badkamer.
Ontbijt prima; avondeten eenvoudig. Kleine bedden; wij zijn niet lang maar toch krap. De ligging is super en de eigenaresse vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit verhouding matig. Wij waren blij dat het niet al te warm was, want anders is zou de kamer veel te warm zijn. Het bad was opgelapt en te krap om in te douchen. Verouderde tuin

Datum van verblijf: mei 2015