Beoordeeld op 24 mei 2019 via mobiele applicatie

Practisch hotel, fijne receptie, basic kamers (maar wel goed). Steenworp van mooi parkje met prachtig uitzicht over de vallei, 3 minuten naar de Arena, 10 minuten naar de kloof. Ideale uitvalsbasis voor dit mooie stadje.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 15 september 2018 via mobiele applicatie

2 nachten hier prima geslapen. Onze kamer het inderdaad een raam met uitzicht op een blinde muur maar het dakterras maakte veel goed. Het ontbijt was prima en de lokatie was goed. Binnen een paar minuren liep je naar de brug en de andere kant op zaten een paar gezellige tapas restaurants.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 29 juni 2018 via mobiele applicatie

3 nachten gelogeerd in een kleine kamer met kleine ramen (zonder enig uitzicht) en waarvan 1 raampje in verbinding met de buitenlucht. Bedden waren redelijk. Aircolucht over bedden heen - verkeerd opgehangen dus.
Ontbijt was dramatisch: bijna geen vers fruit, alleen (droog) witbrood en kleine blokjes cake, blauwgekookte eieren, geen tomaten oid, koffie uit een thermoskan. We hebben op onze laatste morgen maar een vers broodje uit het verkoopgedeelte gevraagd. Nog nergens zo’n slecht ontbijt gezien!
Positief was het dakterras. Vooral als er schaduw was en ‘s avonds. Ruim en met leuke zitplekjes.
Hotel zit op 200 meter van het historisch centrum.
Tip: ga voor je eten eens de wijk in bij Cero Grados. Tussen de lokale bevolking krijg je er heerlijke tapas voor een heel lage prijs.

Datum van verblijf: juni 2018
Polo H, Gerente van Polo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2018

First of all we are sorry to hear that our hotel was not upto your expectations. Yoru opinion helps us to improve on some aspects of the hotel. However for our future guests, I would like to inform that if anyting is not upto your expectaions, we will prefer you to tell us on spot. Specially if you were here 3 nights, you could have told us about the room, we could have happily cahnged the room to other room with street view or we would have helped you have differnet breakfast etc.

Kind regards

Beoordeeld op 14 juni 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel. Behulpzaam personeel.
Het cafetaria waar het ontbijt was, was overvol. Komt mede doordat plaatselijke bevolking daar ook ontbijt.
Parkeren even voor het hotel om koffers uit te laden daarna in zijstraat verderop.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Leuk hotel in het centrum van Ronda. Een uiterst vriendelijke man bij de receptie die de tijd nam om van alles op een stadsplattegrond weer te geven.

We zijn verliefd geworden op het dakterras waar je drankjes en snacks kunt nuttigen. Wanneer je iets gebruikt, schrijf je dit op in het schriftje. Hoe simpel kan het zijn?

Kleine tip voor het hotel: Laat de persoon die het dakterras heeft gestyled, ook de kamers stylen. De sfeer op de kamers komt nu niet overeen met de fantastische sfeer op het dakterras.

Datum van verblijf: september 2017