Beoordeeld op 29 juni 2018 via mobiele applicatie

3 nachten gelogeerd in een kleine kamer met kleine ramen (zonder enig uitzicht) en waarvan 1 raampje in verbinding met de buitenlucht. Bedden waren redelijk. Aircolucht over bedden heen - verkeerd opgehangen dus.
Ontbijt was dramatisch: bijna geen vers fruit, alleen (droog) witbrood en kleine blokjes cake, blauwgekookte eieren, geen tomaten oid, koffie uit een thermoskan. We hebben op onze laatste morgen maar een vers broodje uit het verkoopgedeelte gevraagd. Nog nergens zo’n slecht ontbijt gezien!
Positief was het dakterras. Vooral als er schaduw was en ‘s avonds. Ruim en met leuke zitplekjes.
Hotel zit op 200 meter van het historisch centrum.
Tip: ga voor je eten eens de wijk in bij Cero Grados. Tussen de lokale bevolking krijg je er heerlijke tapas voor een heel lage prijs.

Datum van verblijf: juni 2018
Polo H, Gerente van Polo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2018

First of all we are sorry to hear that our hotel was not upto your expectations. Yoru opinion helps us to improve on some aspects of the hotel. However for our future guests, I would like to inform that if anyting is not upto your expectaions, we will prefer you to tell us on spot. Specially if you were here 3 nights, you could have told us about the room, we could have happily cahnged the room to other room with street view or we would have helped you have differnet breakfast etc.

Kind regards

Beoordeeld op 14 juni 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel. Behulpzaam personeel.
Het cafetaria waar het ontbijt was, was overvol. Komt mede doordat plaatselijke bevolking daar ook ontbijt.
Parkeren even voor het hotel om koffers uit te laden daarna in zijstraat verderop.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Leuk hotel in het centrum van Ronda. Een uiterst vriendelijke man bij de receptie die de tijd nam om van alles op een stadsplattegrond weer te geven.

We zijn verliefd geworden op het dakterras waar je drankjes en snacks kunt nuttigen. Wanneer je iets gebruikt, schrijf je dit op in het schriftje. Hoe simpel kan het zijn?

Kleine tip voor het hotel: Laat de persoon die het dakterras heeft gestyled, ook de kamers stylen. De sfeer op de kamers komt nu niet overeen met de fantastische sfeer op het dakterras.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 18 mei 2017

We hadden een kamer aan de voorzijde en zag er superleuk uit.
Schoon, lekker ruim en goede airco.
Dakterras met mooie uitzichten en drankjes staan in de koelkast en moet je zelf aangeven in een schriftje wat je verbruikt.
Goede service, leuk (en lekkere) taartjes in het gedeelte waar je ontbijt.
ontbijt zelf is goed, niet spectaculair maar om de dag te beginnen is alles aanwezig.

Kamertip: Maakt niet uit waar je zit, er is airco dus raam dicht voor geluid van buiten en er is een lift aanwezig.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 21 november 2016

Een eenvoudig, enigszins gedateerd hotel met een romantische inrichting en een mooi dakterras. Je moest je eigen drankjes turven. Fijne bedden ze gaven drie parkeergarages aan van uiteenlopende prijsklassen waar je een keuze uit kon maken.

Kamertip: Parkeergarage veraf is het goedkoopst, maar is zeker gemakkelijk te doen.
Datum van verblijf: oktober 2016
Polo H, Gerente van Polo Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2016

Thank you very much for taking the time to leave a good review.
The streets around the hotel are free to park but we offer the hotel guests 3 parking options with discount. The information about these parking option is on our website.

Kind Regards,

Hotel Polo in Ronda