Beoordeeld op 2 oktober 2019 via mobiele applicatie

Eerlijk gezegd was ik toch een beetje nerveus om een kleinschalig hotel te boeken gerund door Nederlanders.. maar er was niets om mij zorgen over te maken. We zijn 5 nachten verbleven bij Wilbert en John en tijdens ons verblijf waren er verschillende gasten uit Nederland, Belgie, Polen en Duitsland. Er zijn meer dan genoeg zitjes om indien gewenst heerlijk apart te zitten. Zo’n uitzicht verveelt absoluut niet. Wilbert en John hebben een pareltje in Arriate, complimenten! Informeer zeker naar fijne dinertips id omgeving! We hebben driemaal geweldig gegeten op aanraden van de gastheren. Nogmaals dank Wilbert en John!

Beoordeeld op 2 oktober 2019 via mobiele applicatie

5 nachten bij Wilbert en John wezen slapen! Top gastheren, top locatie, schoon, goed verzorgd, mooi zwembad en alle advies wat je wilt in huis. Het is een goede uitvalsbasis om vanuit Arriate andere plekken te bezoeken. Het is een knus hotel maar je zit niet ‘op elkaars lip’. Zeer aan te raden!

Beoordeeld op 30 september 2019 via mobiele applicatie

Ik en mijn pasgetrouwde vrouw, hebben ons 3 dagen begeven in een stukje paradijs, Willbert en John zijn echte super gastheren, het plekje is een paradijs, compleet mooie rust, het ontbijt was basis maar we mochten bij vragen , het zwembad is adembenemend en de kamers zijn verzorgd en erg mooi

Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben 4 nachten vakantie gevierd in dit fijne hotel.
Het is kleinschalig maar je zit niet op elkaars lip, het is gezellig!
De gastheren zijn uiterst gastvrij en hebben goede tips over de omgeving/activiteiten en restaurants.
Wat betreft de hygiëne ook zeer netjes.
Al met al een heel leuk plekje met een fijne sfeer!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 9 juli 2019

Als reizigers zijn we niet gewend om op een plek te verblijven en al helemaal niet bij landgenoten. Bang om in een Nederlandse enclave terecht te komen. Het tegendeel geldt voor Arriadh hotel. Wat een prachtige plek! Rust,schitterend uitzicht, Tinto de verano en heerlijke zitplekjes in de tuin. Alles echt alles klopt aan deze plek. De gastheren zorgen op de juiste momenten voor gezelligheid en goede adviezen over de regio. Nu nog ruimte in onze agenda vinden om hier weer terug te keren. Groetjes Jaron en Pleun.

Datum van verblijf: juli 2019