“Heerlijk en authentiek!”

Keukens: Europees, Spaans, Gezond
Geschikt voor: Lokale keuken
Geschikt voor: Lokale keuken
30 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk klein, echt authentiek Spaans restaurant. Binnen gegeten i.v.m. het weer. Uitstekende gastheren, erg vriendelijk en heerlijk eten gemaakt door chef Maria. Risotto is aan te raden! Eens met de beoordeling dat het niet romantisch dineren is vanwege de lichten, maar het papieren tafelkleed had zeker zijn charme toen Antonio wat van de gerechten ging uitleggen en erop schreef. Avond authentiek genieten, voor niet veel geld.

20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten in dit kleine restaurantje. Beide Antonio’s zijn zeer
gastvrij, vriendelijk en behulpzaam. Porties zijn groot; wij deelden de risotto en gegrilde groenten en dat was ruim voldoende voor twee. De (gratis) ‘gepersonaliseerde’ cheesecake viel ook erg in de smaak! Een volgende keer in Ronda komen we hier zeker terug!

17 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een romantisch diner voor twee hoef je hier niet te zijn. Te scherp licht en papieren kleed op tafel.
Maar voor eerlijk en lekker eten kan je hier goed terecht. Antonio doet zijn kunstje aan de tafels. Maria doet hiel goed werk in de keuken. Wij hebben een gezellige avond gehad, lekker gegeten en niet te veel betaald.
Waar voor je geld.

3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De risotto van het huis geprobeerd, geweldig! Maar ook de bacalao was heerlijk! De twee Antonio’s maken het geheel af, we werden compleet in de watten gelegd door ze. Een absolute aanrader!

Datum van bezoek: september 2018
30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TA hier terecht gekomen. Het terras in het steegje ziet er niet gelijk gezellig uit. Maar toen we er eenmaal zaten was het eigenlijk heel knus. Zeer vriendelijke obers en de chef (Maria) heeft twee heerlijke gerechten (burger en risotto) voor ons gemaakt. Als afsluiter kregen we heel attent (net als alle andere gasten) een stuk cheesecake.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Santa Maria bekeken, bekeken ook

In Santa Maria geweest? Deel je ervaringen!