“Prima italiaan”

Pizzeria Michenlangelo
Geclassificeerd als nr. 24 van 316 Restaurants in Ronda
Keukens: Italiaans
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze pizzeria in Ronda is prima en hanteert bovendien hele kleine prijsjes. Wij hebben de pasta genomen en deze was uitstekend! Pasta waren gemiddeld 6 euro. Uitstekende prijs/ kwaliteitverhouding. Wijn was ook goed en spotgoedkoop. Ook nog een glaasje limoncello van het huis. Muy muy bien!!!

Datum van bezoek: mei 2018

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nabij de Plaza de Socorro gelegen Italiaans restaurant. Vrijwel alle gerechten kosten rond de 6 Euro, zowel in pizza en pasta is zeer ruime keuze. Wij hadden 2 voorgerechten, 1 pasta en 1 pizza, 4 drankjes en 2 koffie na voor 27 Euro. Limoncello van het huis toe. Echter was het eten ook nog van uitstekende kwaliteit. Een aanrader dus voor wie genoeg tapa's heeft gegeten.

Datum van bezoek: mei 2018
3 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Typisch Italiaans restaurant. Uitgebreide menukaart met veel keuze. Vooraf olijven en achteraf limonchello van het huis. Eten was ruim voldoende en bovenal goed. De prijzen zijn al helemaal fantastisch, kortom; indien je iets anders wil dan tapas met veel keuze en een prima prijs/kwaliteit verhouding dan moet je hier zijn!

Datum van bezoek: oktober 2017
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Rustig zijstraatje bij Plaza del scorro. Na het plaatsnemen werden we gelijk geholpen. Tijdens het wachten op pizza's kregen we nog schaaltje olijven van de zaak. Na +- 15 minuten waren onze pizza's gereed. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten en ohjaaa prijzen zijn ook ideaal (portomonnee vriendelijk)

Datum van bezoek: juli 2017
4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Topkwaliteit van de bovenste plank.
Zeer vriendelijke en super snelle bediening.
Je snapt niet dat deze zo verzorgde gerechten aan die prijs kunnen gemaakt worden. Van ons een superster!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Pizzeria Michenlangelo bekeken, bekeken ook

In Pizzeria Michenlangelo geweest? Deel je ervaringen!